کارگردان: جان واتس

بازیگران: تام هالند، زندیا، تونی ریوولوری و جی. کی. سیمونز

تاریخ اکران: ۱۷ دسامبر (جمعه، ۲۶ آذر ۱۴۰۰ خورشیدی)

فیلم Spider-Man: Far From Home بهتر از فیلم Spider-Man: Homecoming بود، سونی و مارول/دیزنی اکنون نسبت به زمان ساخت آن دو فیلم رابطه‌ی حرفه‌ای بهتری با یکدیگر پیدا کرده‌اند و قصه‌های مرد عنکبوتی‌محور MCU دارند به پایان می‌رسند. این ۳ دلیل باعث می‌شوند که بتوان به سومین مرد عنکبوتی جان واتس امیدوار بود.

این فیلم می‌تواند پرشده از ایستراگ‌های جالب و لایق بررسی برای طرفداران پروپا قرص باشد و همزمان مثل یک فیلم کمدی، به خوبی افراد علاقه‌مند به فیلم‌های ابرقهرمانی را بخنداند. البته که حالا باتوجه‌به پیشرفت توانایی‌های اسپایدرمن، شانس مواجهه با یک فیلم اکشن هیجان‌انگیزتر و پر زد و خورد را هم داریم که احتمالا افراد زیادی را به سینماها می‌کشاند.

باتوجه‌به پایان‌بندی بسیار خوب فیلم Spider-Man: Far From Home، حالا اسپایدرمن در فشار شدیدی است و باید خود را از مهلکه نجات دهد. همچنین باتوجه‌به تلاش جدی کوین فایگی برای رفع مشکلات حاضر بین سونی و دیزنی برای ساخت این فیلم، احتمالا می‌توان مطمئن بود که چند کاراکتر شناخته‌شده‌ی دنیای سینمایی مارول هم در آن حضور دارند و قرار است با ماجرایی بزرگ روبه‌رو شویم که روی آینده‌ی فاز چهار MCU تاثیر می‌گذارد. پس اگر امیدوار به پیشرفت جدی فیلم‌نامه‌نویسی اثر نسبت به دو فیلم مرد عنکبوتی اخیر باشیم، می‌توانیم آینده‌ای را متصور شویم که در آن از قسمت سوم فیلم‌های مرد عنکبوتی سونی-مارول به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۱ یاد می‌کنیم. آیا این فیلم همان‌گونه که شایعات و تئوری‌ها می‌گویند، نقش مولتی‌ورس در فیلم‌ها و سریال‌های مارول را به‌شدت افزایش می‌دهد؟

زومجی