در نمای جلو، فقط طراحی جلوپنجره و بخش پایینی سپر دست خوش تغییر قرار گرفته است. در نمای عقب هم تغییرات به همین اندازه جزئی بوده و فقط به تغییر گرافیک چراغ های عقب برای جای دادن نوارهای LED و تغییر محل چراغ دنده عقب به بخش مرکزی سپر اکتفا شده است.

سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ همچنین در بخش آپشن‌های رفاهی امکانات جدید و به روز شده ای شامل صفحه نمایش مرکزی رنگی می‌باشد. همچنین تریم داخلی کابین ویتارا جدید با استفاده از پلاستیک نرم ساخته شده است.

در داخل کابین، تغییرات پشت آمپر که اکنون به صفحه نمایش رنگی مجهز شده است می تواند توجه متقاضیان این خودرو را به خود جلب کند. علاوه بر این جنس پلاستیک به کار رفته درون خودرو تغییر کرده و از نوع نرم و با کیفیت‌تری است. جزئیات مربوط به فناوری های این خودرو هم در در ماه شهریور و در زمان رونمایی رسمی از طرف کمپانی اعلام خواهند شد.

پیشرانه سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹ شامل دو انتخاب ۱٫۰ لیتری و ۱٫۴ لیتری توربوشارژ بنزین سوز می‌باشد که برای اولین بار سال گذشته بر روی خودرو S-Cross قرار داده شد.

سوزوکی برای بازار اروپا این خودرو را به امکانات ایمنی مناسبی تجهیز کرده است که از جمله آن ها می توان به ترمزهای اتوماتیک اضطراری (AEB)، هشدار خروج از لاین، همیار حرکت بین خطوط، نمایشگر نقاط کور و سنسورهای عقب اشاره کرد.

همچنین در قسمت موتور هم سوزوکی موتورهای ۱.۰ لیتری و ۱.۴ لیتری بنزینی را جایگزین موتور ۱.۶ لیتری بنزینی قبلی کرده است. نسخه مجهز به موتور ۱.۰ لیتری ۱۰۹ اسب بخار قدرت و ۱۲۵ نیوتون متر گشتاور، و نسخه مجهز به موتور ۱.۴ لیتری ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۱۶۲ نیوتون متر گشتاور را تولید می کند.

منبع: z4car، اول خودرو