«تامی دورفمن» یکی از بازیگران سریال پربیننده «به ۱۳ دلیل» (۱۳ Reasons Why) نت‌فلیکس اعلام کرد که یک زن تراجنسیتی است. دورفمن پنجشنبه این هفته در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: «هیجان‌زده‌ام که امروز خودم را به عنوان یک زن معرفی کنم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، دورفمن ادامه می‌دهد: «به‌ویژه از همه افراد تراجنسیتی قدردانی می‌کنم که این راه را پیموده‌اند، محدودیت‌ها را از بین برده‌اند و پیش از من جانشان را به خطر انداخته‌اند تا ریشه و اصالت خودشان را نشان دهند. از همه زنان تراجنسیتی قدردانی می‌کنم که به من نشان دادند چه کسی هستم، چگونه زندگی کنم، از خود تجلیل کنم و در این دنیا جایگاه خودم را بیابم.»

این بازیگر در سال ۲۰۱۷ با سریال «به ۱۳ دلیل» نت‌فلیکس نامی برای خود دست و پا کرد. پروژه بعدی او «شاخه تیز» (Sharp Stick) «لینا دانم» است که به صورت محرمانه در حین پاندمی به تولید رسیده است. دیگر بازیگران فیلم «تیلور پیج»، «اسکات اسپیدمن»، «جان برنتال» و «جنیفر جیسون لی» خواهند بود.

دورفمن در مصاحبه با «تایم» می‌گوید: «یک سال است که محرمانه هویت خود را کشف کرده‌ام و به عنوان یک زن زندگی می‌کنم – یک زن تراجنسیتی.» او اضافه می‌کند که در مورد تأثیر این افشاگری بر بازیگری‌اش نگران بوده است. او می‌گوید نام خود را به احترام عمویش که یک ماه پس از تولدش درگذشته تغییر نخواهد داد.

منبع