بیوه سیاه آخرین حضور اسکارلت جوهانسون در دنیای سینمایی مارول است و او در حال حاضر، چند پروژه برای ادامه کار خود پس از مارول در صف دارد.

اسکارلت جوهانسون به لطف استعداد و کار در ژانرهای مختلف، در صنعت فیلم‌سازی به عنوان یکی از معتبرترین بازیگران نسل خود و یکی از محبوب‌ترین افراد، جایگاه بالایی کسب کرده است. او کارش را در سال ۱۹۹۴ در فیلم کمدی‌درام شمال (North) آغاز کرد اما اولین نقش اصلی او در سال ۱۹۹۶ در فیلم منی و لو اتفاق افتاد.

از آن زمان به بعد، اسکارلت جوهانسون در چندین فیلم از ژانرهای مختلف ظاهر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نجواگر اسب از رابرت ردفورد، گمشده در ترجمه از سوفیا کاپولا، تریلر روان‌شناختی امتیاز نهایی و درام تاریخی دختر دیگر بولین اشاره کرد. اگرچه جوهانسون پیش از این نامی برای خود دست و پا کرده بود اما در سال ۲۰۱۰ با پیوستن به دنیای سینمایی مارول به عنوان ناتاشا رومانوف یا بیوه سیاه، به کار خود اعتبار بیشتری داد و به یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن دهه تبدیل شد. جوهانسون در مجموع، در هشت فیلم در دنیای سینمایی مارول در نقش ناتاشا بازی کرد (بدون در نظر گرفتن حضور او در صحنه‌ پس از تیتراژ فیلم کاپیتان مارول) و آخرین فیلم او، یک اثر مختص به خودش بود.

سال‌ها بود که طرفداران از مارول درخواست می‌کردند تا یک فیلم مختص به بیوه سیاه بسازد و پس از تاخیرهای فراوان به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، سرانجام این اثر در ژوئیه ۲۰۲۱ اکران شد. با توجه به مردن ناتاشا در فیلم انتقام‌جویان: بازی پایانی، بیوه سیاه بینندگان را به چند سال قبل‌تر برمی‌گرداند تا کمی در مورد پس زمینه اش توضیح دهد و رسما داستان او را ببندد. حالا زمان حضور او در استودیو مارول به پایان رسیده است و باید ببینیم او چه آثاری برای نمایش در آینده در پیش رو دارد.

آواز ۲ (Sing 2)

اسکارلت جوهانسون

پنج سال پس از انتشار انیمیشن موزیکال آواز، قرار است دنباله‌ای به نام آواز ۲ منتشر شود. این فیلم به کارگردانی گرت جنینگز داستان باسترمون (با صداپیشگی متیو مک کانهی) و تیم جدیدش را دنبال می‌کند که اکنون قصد دارند برای اولین بار در برج تئانر کریستال در شهر ردشور اجرا داشته باشند. با این حال، چون آن‌ها هیچ ارتباطاتی برای اجرای خود ندارند، به دفتر شرکت کریستال سر می‌زنند و در آن‌جا ایده خود را برای اجرا به همراه کلی کالووی که یک شیر خواننده افسانه‌ای است، با مسئول سنگ‌دل کریستال، جیمی، مطرح می‌کنند و حالا باستر مجبور است کلی را متقاعد کند که به صحنه برگردد. اسکارلت جوهانسون بار دیگر نقش خود را به عنوان اش که یک جوجه‌تیغی خواننده است، تکرار می‌کند. آواز ۲ برای اکران در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

فروشگاه کوچک ترسناک (Little Shop of Horrors)

اسکارلت جوهانسون

در ژانویه ۲۰۲۰ اعلام شد این اثر که بازسازی فیلمی به همین نام در سال ۱۹۸۶ است، در دست ساخت است. این فیلم داستان یک کارگر  گل‌فروشی را تعریف می‌کند که گیاهی را پرورش می‌دهد که از خون و گوشت انسان تغذیه می‌کند. جوهانسون در حال مذاکره برای بازی در نقش آدری بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، این پروژه به مدت نامعلومی به تعویق افتاد. بازیگران و طرفداران امیدوارند که به زودی اکران شود.

عروس (Bride)

اسکارلت جوهانسون

یکی دیگر از پروژه‌های اسکارلت جوهانسون بعد از بیوه سیاه، عروس است. عروس به کارگردانی سباستین للیو، داستان زنی را دنبال می‌کند که به عنوان یک همسر ایده‌آل خلق شده است اما وقتی خالق خود را طرد می‌کند، باید از موجودیت محدود خود فرار کند و با جهانی روبرو شود که او را هیولا می‌داند. در اکتبر سال ۲۰۲۰ اعلام شد که این پروژه در دست ساخت است و از آن زمان، هیچ خبر دیگری منتشر نشده است. بنابراین امید است که هر چه سریع‌تر پیش برود و به زودی فیلم‌برداری آن، آغاز شود.

منبع: Screenrant

منبع