حالا که قسمت آخر فصل اول سریال لوکی پخش شده است و سرانجام رمز و راز این که چه کسی پشت سازمان واریانس زمانی بوده است مشخص شد، وقت آن است که به فصل دوم که به تازگی ساخت آن اعلام رسمی شده، نگاهی بیاندازیم. در صحنه‌های پس از تیتراژ، حضور تام هیدلستون در فصل بعدی تا حدودی تایید شد.

در بین سریال‌های مارول، بیشترین شانس برای ساخت فصل دوم را لوکی داشت. با حذف از جدول زمانی مقدس، نسخه ضد قهرمان هیدلستون می‌تواند بدون نیاز به ارتباط با داستان‌های ثابت و دائمی، به روایت خودش بپردازد. این موضوع از قبل نیز مورد انتظار بود و اکنون با استمرار حضور لوکی، چندجهانی به طور رسمی روی غلتک افتاده و پتانسیل ادامه تا بی‌نهایت را دارد.

با اسرار فاش شده در قسمت آخر لوکی و مشخص شدن فرد پشت پرده‌ و نوید یک جدول زمانی کاملا جدید، تام هیدلستون کارهای بیشتری برای انجام دارد.

تمدید فصل ۲ لوکی

لوکی

در ماه نوامبر در یک شماره از هفته‌نامه تولید، یک سری جدید با عنوان معمار ذکر شد که ساخت آن در ژانویه ۲۰۲۲ آغاز می‌شود که به نظر می‌رسید همان فصل دوم لوکی است. علاوه بر این، نشریه ددلاین نشان داد که مایکل والدرون، خالق لوکی، درگیر بررسی ظرفیت‌های فصل دوم سریال است. این نوشته‌ها اکنون به لطف صحنه‌های پس از تیتراژ قسمت آخر تایید شده است.

با توجه به ادامه خطوط داستانی سریال‌های دیگر مارول در فیلم‌های سینمایی، منطقی است که لوکی به این زودی‌ها به پایان نرسد. شخصیت تام هیدلستون برای بازنشستگی، با ارزش‌تر از این حرف‌ها است و او به وضوح از بازی کردنش لذت می‌برد. بنابراین تجدید نظر در بازگرداندن او به فاز ۴ کاملا تصمیم مناسبی است.

داستان فصل ۲

لوکی

اکنون که راز سازمان واریانس زمانی فاش شد، احتمالا داستان لوکی در فصل ۲ حتی گسترده‌تر می‌شود. با کشتن فرد پشت پرده، سیلوی فاز واقعی بعدی مارول را آغاز کرد و درهای چندجهانی دیوانگی را گشود که در دکتر استرنج ۲ مورد بررسی قرار خواهد گرفت. داستان فاز ۴ با محوریت مرد عنکبوتی در سخت‌ترین جداول زمانی و حضور اسکارلت و دکتر استرنج در عمیق‌ترین مناطق چندجهانی پیش می‌رود. فصل ۲ برای لوکی مسائل شخصی بیشتری دارد و هم‌چنین به همه هشدار می‌دهد که یک جنگ چند جانبه در شرف وقوع است. در واقع در فصل ۲ به احتمال زیاد شاهد این هستیم که لوکی با از بین بردن درد سیلوی از او جدا می‌شود و تلاش می‌کند هرج و مرج دنیای سینمایی مارول را کنترل کند.

بازیگران فصل ۲

لوکی

گرچه اندکی پیش سریال لوکی بدون تام هیدلستون غیرممکن به نظر می‌رسید اما ظهور سیلوی با بازی سوفیا دی‌مارتینو پذیرش این موضوع را آسان‌تر کرد. در حقیقت، برای مدتی به نظر می‌رسید که او ممکن است جایگزین لوکی شود، به ویژه با مرگ ساختگی و کوتاه لوکی در قسمت ۴ اما قسمت آخر تایید می‌کند که هیدلستون باز خواهد گشت. هم‌چنین در کنار او، دی‌مارتینو، موبیوس با بازی اوون ویلسون، وونمی موساکو و میس مینتس با صدای تارا استرانگ، همه برمی‌گردند. با توجه به حضور کنگ فاتح در پایان قسمت آخر لوکی، مطمئنا جاناتان میجرز پیش از حضور دوباره در مرد مورچه‌ای ۳، نقش خود را به عنوان مرد پشت پرده در سریال تکرار خواهد کرد.

تاریخ انتشار فصل ۲

لوکی

اگر تاریخ ژانویه ۲۰۲۲ که بالاتر به آن اشاره شد درست باشد، احتمالا فصل دوم سریال در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. با توجه به حضور کنگ، می‌توان گفت احتمالا فصل دوم پیش از مرد مورچه‌ای ۳، یعنی از زود‌تر از ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ انتشار می‌یابد. جالب این‌جاست که در مصاحبه با ورایتی، کلارک گرگ، بازیگر نقش مامور کولسن ادعا کرد که تام هیدلستون در فیلم‌برداری ۱۰ یا ۱۲ قسمت حضور داشته و همین امر باعث ایجاد سوءظن شد که شاید فیلم‌برداری فصل دوم از قبل تمام شده است.

منبع: Screenrant

منبع