چاقو‌کشی با اکران در سال ۲۰۱۹ به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. شوخ‌طبعی مناسب و ویرایش بدیع و قدرت بازیگران در این فیلم پر رمز و راز جنایی، تحسین منتقدان، موفقیت در گیشه و جوایز مختلفی (از جمله نامزدی اسکار بهترین فیلم‌نامه) را در پی داشت.

داستان فیلم درباره تحقیق و جستجوی بنویت بلانک در مورد قاتل هارلان ترومبی (کریستوفر پلامر)، رمان‌نویس جنایی، است. حالا نتفلیکس تصمیم گرفته تا دنباله‌ای برای این فیلم بسازد که امید است به اندازه قسمت اول آن، زیبا باشد.

قبل از این‌که اعلام شود چاقو‌کشی ۲ در دست ساخت است، نویسنده و کارگردان فیلم، رایان جانسون، برای ساخت داستانی با محوریت بنویت بلانک (دنیل کریگ) ابراز تمایل کرده بود. فیلم هنوز در مراحل اولیه تولید است اما در حال حاضر، برخی جزئیات درباره آن معلوم شده است.

تاریخ انتشار

اگرچه هنوز از تاریخ انتشار مشخصی مطمئن نیستیم اما چاقو‌کشی ۲ ممکن است در سال ۲۰۲۲ در نتفلیکس عرضه شود. امیدواریم هیچ تغییری در برنامه‌های آینده ایجاد نشود. به هر حال، تولید به تازگی در یونان آغاز شده است اما باید زود‌تر از این‌ها شروع می‌شد که به دلیل همه‌گیری کرونا به تاخیر افتاد.

آیا چاقو‌کشی ۲ دنباله مستقیم قسمت اول است؟

چاقو‌کشی ۲

بسیاری از بازیگران محبوب هالیوود در قسمت اول حضور داشتند (از جمله آنا د آرماس، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس و تونی کولت) و رایان جانسون تایید کرده که دنباله فیلم، روایتی کاملا متفاوت خواهد داشت. در فوریه سال گذشته، کارگردان در یک مصاحبه‌ با اشاره به سبک و سیاق داستان‌های آگاتا کریستی، توضیح داد که سبک جنایات فیلم دوم، مشابه سناریوهای قسمت اول نخواهد بود. او گفت که دوست دارد فیلم را با شخصیت‌های مختلف، مکان جدید و پویایی متفاوتی پیش ببرد.

بازیگران

همان‌طور که قبلا گفته شد، بیشتر اعضای بازیگران فیلم اول، برای قسمت دوم حاضر نخواهند بود. جیمی لی کورتیس، بازیگر نقش لیندا دریسدیل در فیلم، حتی پست اینستاگرامی خود در مورد چاقو‌کشی را پاک کرد تا احتمال عدم حضور بازیگران قبلی، بیش از پیش پررنگ شود.

شخصیت بنویت بلانک در این فیلم نیز بار دیگر در راس گروه بازیگران قرار دارد. نتفلیکس حق پخش این دنباله‌ را با بیش از ۴۵۰ میلیون دلار به دست آورد و بخشی از معامله این بود که دنیل کریگ در این پروژه حضور داشته باشد.

بازیگران جدیدی نیز به گروه پیوسته‌اند و بسیاری از آن‌ها همانند گروه مشهور فیلم قبلی، ماهر و کارکشته هستند. کیت هادسون، ادوارد نورتون، دیو باتیستا، کاترین هان، لزلی اودوم، مدلین کلاین، جسیکا هنویک و سرانجام، ایتان هاوک از جمله بازیگران چاقو‌کشی ۲ هستند.

لزلی اودوم اشاره کرد که این دنباله بهتر از فیلم اول خواهد بود و مطمئنا طرفداران را هیجان‌زده خواهد کرد. او حتی بیان کرد که در این فیلم همه می‌توانند مظنون بالقوه باشند، بنابراین مانند اولین فیلم، این اثر نیز کنجکاوی مخاطبانش را به بیشترین حد خود می‌رساند.

دیو باتیستا که پیش از این در کنار دنیل کریگ در مجموعه‌فیلم اسپکتر کار کرده است، در مصاحبه‌ای عنوان کرد که از پیوستن به این تیم، خوشحال و راضی است. تعدادی عکس نیز از او و مدلین کلاین هنگام موتورسواری منتشر شده بود که ممکن است نشان‌دهنده وجود صحنه‌های اکشن در فیلم باشد. هم‌چنین تصاویری از کیت هادسون و ایتان هاوک در یونان هنگام فیلم‌برداری پخش شده است.

فیلم‌برداری فیلم چه زمانی و کجا انجام می‌شود؟

چاقو‌کشی ۲

طبق توییت رایان جانسون، تولید چاقو‌کشی ۲ از تاریخ ۲۸ ژوئیه آغاز شد و اکنون در یونان فیلم‌برداری می‌شود. طی چند هفته گذشته، تعدادی تصویر نیز از عوامل فیلم در حال کار در جزیره اسپچس یونان، در فضای مجازی انتشار یافت.

تریلر فیلم

تاریخ انتشار این دنباله مشخص نیست اما اگر با تاخیر روبه‌رو نشود، می‌توان امیدوار بود که تریلر فیلم در سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

داستان فیلم

چاقو‌کشی ۲

درست مانند کاراکتر‌های فیلم، طرح داستان آن نیز هنوز برای طرفداران نامعلوم است. آن‌چه می‌دانیم این است که رایان جانسون در توییت روز اول خود در مورد فیلم، از چندین قتل یاد کرد. بنابراین احتمالا شاهد موارد زیادی از قتل و جنایت در چاقو‌کشی ۲ باشیم.

چاقو‌کشی ۳

قرارداد ۴۵۰ میلیون دلاری که نتفلیکس با رایان جانسون منعقد کرده، شامل دو فیلم چاقو‌کشی ۲ و ۳ است که جانسون، نویسندگی و کارگردانی هر دو را بر عهده خواهد داشت. دنیل کریگ برای فیلم سوم نیز جزو بازیگران است. چاقو‌کشی ۳ با فاصله نسبت به قسمت دوم فیلم‌برداری خواهد شد و برای تماشای آن باید کمی صبر کنیم.

منبع: Collider

منبع