(این مقاله بخشی از داستان را لو می دهد)

«اریک پیرسون» نویسنده و «کیت شورتلند» کارگردان «بیوه سیاه» (Black Widow) در مصاحبه با مجله «ال» توضیح داده‌اند که چرا شوخی «ناشیانه‌ای» با قاعدگی به کات نهایی فیلم راه پیدا کرده است.

در این مصاحبه، شورتلند بحث این شوخی را پیش می‌کشد. در این صحنه «ناتاشا رومانوف» با بازی «اسکارلت جوهانسن» و «یلنا بلووا» با بازی «فلورنس پیو» شخصیت «الکسی شوستاکوف» با بازی «دیوید هاربر» را به سختی از زندان آزاد می‌کنند. وقتی این سه به سلامت سوار یک بالگرد می‌شوند، شخصیت هاربر از رومانوف و بلووا می‌پرسد آیا بدخلقی آن‌ها به علت قاعدگی است یا نه.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، شورتلند در مورد واکنش اولیه‌اش به این جمله می‌گوید: «اسکارلت، فلورنس و من گفتیم: «جدی می‌گویید؟» به‌شدت از [اریک پیرسون] عصبانی شدیم.»

پیرسون می‌گوید به این نتیجه رسیده که این جمله یکی از آن شوخی‌های «ناشیانه‌ای» است که مردانی مانند شوستاکوف ممکن است با زنان بکنند: «بیایید این مرد را پیش این دو دختر برگردانیم، دخترانی که برای بیرون کشیدنش از آن وضعیت مشکلات زیادی را تحمل می‌کنند، اما بعد او فوراً [با این جمله] همه‌چیز را خراب می‌کند؛ این چیزی بود که در ذهن داشتم.»

شورتلند اضافه می‌کند:‌ «به جای حذف کردنش، تصمیم گرفتیم که پاسخش را بدهیم، و به نظر من این قدرت فیلم است. سعی کردیم با طنز جوابش را بدهیم.»

منبع