نت‌فلیکس فصل دوم سریال «طلسم‌شده» (Cursed) را نمی‌سازد. این شبکه بی‌سروصدا تولید این سریال فانتزی بر اساس یکی از شخصیت‌های کلیدی افسانه «شاه آرتور» با بازی «کاترین لنگفورد» را متوقف و قرارداد بازیگران را فسخ کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، بازسازی افسانه آرتوری «طلسم‌شده»، از زاویه دید شخصیت «نیموئه» روایت می‌شود، زن جوانی با استعدادهای اسرارآمیز که سرنوشتش تبدیل شدن به «بانوی دریاچه» است. او پس از مرگ مادرش، با «آرتور» پیوند دوستی برقرار می‌کند تا «مرلین» را پیدا کنند و شمشیر باستانی را به او بسپارند. «نیموئه» در این راه به نماد شهامت و شورش علیه «پالادین‌های سرخ» بدل می‌شود. «طلسم‌شده» داستانی تاریخی توصیف شده با مضامین آشنای جنگ‌های بی‌ثمر، ممکن ساختن ناممکن‌ها.

فصل اول «طلسم‌شده» که از رمان مصور «فرانک میلر» و «تام ویلر» اقتباس شده بود، جمعه ۱۷ ژوئیه سال گذشته روی ایر رفت. ویلر شورانر و در کنار «لیلا گرستین» تهیه‌کننده اجرایی سریال بود.

علاوه بر لنگفورد، «دیون ترل» در نقش «آرتور»، «گوستاف اسکارزگارد» در نقش «مرلین»، «دنیل شرمن» در نقش «راهب گریان»، «سباستین آرمستو» در نقش «شاه آترر»، «مت استوکو» در نقش «گاوین»، «لیلی نیوآرک» در نقش «پیم»، «شلوم برن-فرانکلین» در نقش «ایگرین»، «امیلی کوستس» در نقش «خواهر آیریس»، «بیلی جنکینز» در نقش «سنجاب»، «بلا دین»، و «پیتر مولان» دیگر بازیگران فصل اول سریال بودند.

منبع