«مارگو رابی» بازیگر استرالیایی به تازگی در مصاحبه با مجله «ووگ» بریتانیا تأیید کرده است که به عنوان تهیه‌کننده با کمپانی «لاکی‌چپ» از رمان «سال استراحت و فراغت من» (My Year of Rest and Relaxation) یک فیلم بلند اقتباس خواهد کرد. این کتاب دومین رمان آتوسا مشفق پس از «آیلین» (Eileen) است که در سال ۲۰۱۵ منتشر و برنده جایزه «من بروکر» شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، داستان رمان در مورد یک راوی بدون نام بلوند از یک خانواده ثروتمند است که به تازگی در رشته تاریخ هنر از دانشگاه کلمبیا فارغ‌التحصیل شده و در اولین سال‌های تحصیلش در کالج پدر و مادرش را از دست می‌دهد. پدر او از سرطان جان می‌دهد و الکل و اختلال روانی کار مادرش را به خودکشی می‌کشاند.

رابی اخیراً در فیلم بدون عنوان «دیوید او. راسل» ظاهر شده و باید در «بابل» (Babylon) «دیمین شزل» مقابل «برد پیت» بازی کند، اما باید خود را برای نقش‌آفرینی در فیلم «باربی» ‌(Barbie) نیز آماده کند.

او در مورد پروژه «باربی» می‌گوید: «با خود چیزهای زیادی می‌آورد. و ارتباطات نوستالژیک بسیار» و اضافه می‌کند: «مردم عموماً وقتی کلمه «باربی» را می‌شنوند فکر می‌کنند: «می‌دانم چگونه فیلمی خواهد بود» و بعد می‌شنوند که «گرتا گرویگ» نویسنده و کارگردان فیلم است، و می‌گویند: «خوب، شاید هم ندانم…»»

رابی که سال گذشته به عنوان تهیه‌کننده «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) را روی پرده داشت، به زودی در ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان» دیده خواهد شد. این فیلم در ماه آگست همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

او در مورد بازی زنان در فیلم‌های اکشن به «ووگ» می‌گوید: «آن صحنه‌هایی که همه‌چیز اطراف شما منفجر می‌شود، و شما درست به موقع نجات پیدا می‌کنید، آن فرارهای بزرگ و و حماسی و قهرمانانه در طول جنگ؟ آن لحظات سینمایی؟ دختران هرگز از این صحنه‌ها ندارند. دختران هرگز ندارند.»

منبع