فیلم سینمایی «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری روز چهارشنبه ششم مردادماه اکران خود را در سینماهای «هنروتجربه» آغاز می‌کند.

فیلم «بوتاکس» تازه‌ترین اثر کاوه مظاهری پس از حضور موفق در جشنواره‌های معتبر جهانی و دریافت جایزه بهترین فیلم اول سی و نهمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از روز چهارشنبه ۶ مردادماه در سینماهای «هنروتجربه» اکران می‌شود.

همچنی بلیت‌فروشی این فیلم که در جشنواره جهانی فیلم فجر مورد استقبال زیاد مخاطبان قرار گرفت، از روز سه‌شنبه ۵ مردادماه در پلتفرم‌های بلیت‌فروشی آغاز می‎‌شود.

«بوتاکس» نخستین فیلم بلند کاوه مظاهری که پیش از این فیلم کوتاه «روتوش» را در «هنروتجربه» اکران کرده بود؛ تولید مشترک ایران و کاناداست و بخش‌هایی از آن در آلمان فیلم‌برداری شده است. دو فیلم کوتاه آخر کاوه مظاهری، «روتوش» و «شهربازی»، پیش از این به عنوان نماینده ایران در رقابت آکادمی اسکار شرکت داشته است.

داستان «بوتاکس» که فضایی بین واقعیت و رویا دارد، درباره دو خواهر است که به دروغ به همه می‌گویند برادرشان قاچاقی به آلمان رفته است. اما این دروغ در ذهن خواهر بزرگتر (با بازی سوسن پرور) کم کم به واقعیت تبدیل می‌شود، تا حدی که شبانه‌روز را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان، سپری می‌کند.

سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، مرتضی خانجانی و محسن کیانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«بوتاکس»/ کارگردان: کاوه مظاهری- فیلم‌نامه: کاوه مظاهری و سپینود ناجیان- مدیر فیلم‌برداری: حامد حسینی سنگری- طراح صحنه و لباس: عادله چراغی طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده- تدوین: پویان شعله‌ور- موسیقی: میلاد موحدی- صدابردار: هادی معنوی پور- طراحی و تدوین صدا: حسین قورچیان- طراحی جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محمد برادران- مجری طرح: مهدی برجیان، مدیر تولید: امیرمهدی صادقی- دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: غزل معصومی- اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده – عکاس: سیما محمدی- تهیه‌کنندگان:کاوه مظاهری و سروش سعیدی

منبع