فیلم کوتاه «همیشه برای تو»، منتخب بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره کارمارسن بی شد.

به گزارش سینماسینما، فیلم کوتاه «همیشه برای تو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «وحید کشاورز» منتخب بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره «کارمارسن بی» (ولز، انگلستان) «Carmarthen Bay Film Festival» شد.

این جشنواره مورد تایید آکادمی بفتا است، و برندگان سه جایزه بهترین فیلم کوتاه، برای رقابت در جوایز بفتا ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد.

دهمین دوره جشنواره کارمارسن بی (ولز، انگلستان) «Carmarthen Bay Film Festival» به دلیل شرایط موجود و ویروس کرونا به صورت آنلاین، برگزار شد.

این اثر به کارگردانی وحید کشاورز، فیلم‌ساز ایرانی در انگلستان تولید شده و در خلاصه داستان آن آمده است: «کیتی به خاطر تصادفی که او راننده‌اش بوده، همسر و فرزند هنوز به دنیا نیامده‌شان را به کشتن می‌دهد. او حالا با مشکلات روحی روانی بسیاری درگیر است و از قرص‌های مختلف ضد افسردگی کمک می‌گیرد. تا این‌که یک روز تصمیم می‌گیرد که با مصرف قرص‌های زیاد خود را بکشد که در تخلیاتش شوهرش را می‌بیند و…»

آلوارو سی آلوارز و شوآنا ریدگارد، بازیگران فیلم «همیشه برای تو» هستند.

از دیگر عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند می‌توان به، فیلم‌بردار: جانی بامر، آهنگ‌ساز: تریفون کوتسورِلیز، طراح صحنه: وندی پری، تدوین: وحید کشاورز و عبدل الکدیری، صدابردار و طراحی صدا: ماریو جناری، مدیران تولید: هادی لطف آبادی و هدی اباذری و مدیر رسانه‌ای: فرنوش آباء اشاره کرد.

وحید کشاورز که فوق لیسانس فیلمسازی‌اش را از دانشگاه کینگستون لندن دریافت کرده، اکنون دانشجوی دکترای فیلمسازی است. از فیلم‌های دیگر او که در انگلستان ساخته شده‌اند، می‌توان به مستند «پستچی» «Postman»، مستند «آبالون» «Abalon» که برنده جشنواره فیلم لندن شده و فیلم کوتاه داستانی «UnExposed» اشاره کرد.

منبع