«آنا تورو» ستاره سریال «فرینج» (Fringe) به سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) شبکه اچ‌بی‌او ملحق شد. او در این اقتباس تلویزیونی مقابل «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» نقش «تس» را بازی خواهد کرد. تورو اخیراً در سریال‌های «شکارچی ذهن» (Mindhunter) و «خبرخوان» (Newsreader) دیده شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، «آخرین بازماندگان ما» یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط «ناتی داگ» توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. «جول» یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام «الی» به خارج از منطقه‌ قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه‌ به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند.

«پدرو پاسکال» در سریال «آخرین بازماندگان ما» پاسکال در نقش جول و «بلا رمزی» در نقش الی بازی خواهند کرد. «گابریل لونا» بازیگر سریال «مأمورین شیلد» (Agents Of S.H.I.E.L.D) نیز نقش تامی، برادر جوان‌تر جول را بازی می‌کند که یک کهنه‌سرباز است و حس آرمان‌گرایی و ساختن دنیایی بهتر را از دست داده. «نیکو پارکر» نیز برای بازی در نقش «سارا»، دختر شخصیت «جول» با بازی «پدرو پاسکال» در سریال «آخرین بازماندگان ما» (Last of Us) شکبه اچ‌بی‌او انتخاب شده است.

«علی عباسی» فیلمساز ایرانی تبار فیلم تحسین‌شده «مرز» (Border) یکی از کارگردانان فصل اول «آخرین بازماندگان ما» خواهد بود. علاوه بر عباسی، «یاسمیلا ژبانیچ» فیلمساز نامزد اسکار «کجا می‌روی آیدا؟» (Quo Vadis, Aida) بعضی از اپیزودهای این سریال را کارگردانی می‌کند.

«کرگ میزین» خالق سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) و «نیل دراکمن» کارگردان بازی «آخرین بازماندگان ما» نویسندگان اقتباس خواهند بود. تولید سریال «آخرین بازماندگان ما» از ماه ژوئیه در کلگری کانادا آغاز شده است.

منبع