• خالق: شینیچی فوکودا
  • کارگردان: کیسوکه شینوهارا
  • سال: ۲۰۲۲

«دلبر زیباپوش من» تازه چند ماه است که منتشر شده است. و آن‌قدر فوق‌العاده بود که بلافاصله هوادارانی برای خود پیدا کرد. فعلا که تنها یک فصل از این انیمه منتشر شده است، و هنوز خبری از تولید فصل دوم نشده است. فصل اول هم تنها دوازده قسمت است.

این انیمه‌ی عاشقانه داستان زندگی واکانا گوجو و همکلاسی‌اش مارین است. گوجو آرزویش این است که هنرمندی در جشن عروسک‌ها شود (هیناماتسوری یا جشن عروسک‌ها، یکی از جشن‌های رایج در کشور ژاپن است که به شکرگزاری رشد و سلامتی دختران، هر ساله در روز سوم ماه مارس سومین ماه میلادی برگزار می‌شود)، آرزوی مارین هم این است که یک هنرمند کازپلی باشد (کازپلی یعنی شبیه شدن به شخصیت‌های مانگا، انیمه، فیلم یا بازی‌های ویدئویی و تقلید از لباس و ظاهر آن‌ها). مارین بعد از این‌که گوجو را در حال درست کردن لباس برای عروسک‌های جشن می‌بیند،  از او می‌خواهد که در درست کردن لباس‌های کازپلی کمکش کند. و این‌جاست که داستان عاشقانه‌شان شروع می‌شود.

«دلبر زیباپوش من» مورد توجه منتقدان قرار گرفت و خیلی‌ها داستان غیرتکراری آن (در دنیای انیمه) را تحسین کردند. جنل کاترینا، منتقد انیمه، «دلبر زیباپوش» من را شگفتی زمستان ۲۰۲۲ خطاب کرد.