فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول اگرچه یک پیش‌درآمد است، اما در ابتدای آن صحنه‌ای از کودکی شخصیت‌های «ناتاشا رومانوف» و «یلنا بلووا» وجود دارد که در ایالت اوهایو زندگی می‌کنند. «اور اندرسون» دختر «میلا یوویچ» و «پل دابلیو.اس. اندرسون» بازیگر نقش ناتاشا در سنین کودکی است.

جوویچ و اندرسون از سال ۲۰۰۲ با یکدیگر زندگی می‌کنند و بر روی فیلم‌های لایو-اکشن «رزیدنت ایول» (Resident Evil) همکاری کرده‌اند. اور در سال ۲۰۰۷ و دو ماه پیش از اکران قسمت سوم آن چندگانه به دنیا آمد. این بازیگر خردسال اولین بار در سال ۲۰۱۶ در فیلم «رزیدنت ایول: قسمت پایانی» (Resident Evil: The Final Chapter) مقابل دوربین یک فیلم بلند ظاهر شد. پروژه بعدی او «پیتر پن و وندی» (Peter Pan & Wendy)‌ برای دیزنی خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، جوویچ که امسال با همکاری اندرسون «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) را روی پرده داشت، پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» در مورد بازیگری فرزندش گفته بود: «از یک طرف می‌ترسم چون می‌دانم که این کار چقدر دشوار است. اما از طرف دیگر، بسیار خوشحالم چون احساس می‌کنم فرزندم کار محبوبش را یافته و از پنج سالگی بر رویش تمرکز می‌کند.»

Ever Gabo Anderson and fa54

دیگر بازیگر خردسال فیلم «وایولت مک‌گرا» در نقش «یلنا بلووا» جوان است که پیش‌تر در سریال «تسخیر کاخ هیل» (The Haunting of Hill House) نت‌فلیکس دیده شده بود.

«بیوه سیاه» به ظاهر غزل خداحافظی «اسکارلت جوهانسن» با نقش «بیوه سیاه» خواهد بود و «فلورنس پیو» جای او را در «دنیای سینمایی مارول» پر خواهد کرد. با این حال «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول اخیراً احتمال بازگشت او را رد نکرده و به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «کامیک‌ها به ما آموخته‌اند: «شاید در ادامه راه فرصت بیشتری فراهم شود.» هر چیزی می‌تواند پاسخ این پرسش باشد.»

این فیلم به کارگردانی «کیت شورتلند» از پنجشنبه شب هفته گذشته در سینماهای سراسر دنیا اکران شده و به فروش افتتاحیه داخلی ۸۰ میلیون دلاری رسیده و رکورد افتتاحیه داخلی دوران پاندمی را شکسته است. فروش جهانی فیلم نیز تا یکشنبه با ۲۱۵ میلیون دلار رسیده است. منابع نزدیک به دیزنی+ نیز می‌گویند مخاطبین بیش از ۶۰ میلیون دلار برای دیدن این فیلم از این شبکه با قیمت ۳۰ دلار هزینه کرده‌اند.

منبع