جی جی آبرامز در پروژه‌ی مادام ایکس از کمک آنجلا رابینسون بهره می‌برد که نویسندگی و تهیه‌کنندگی این پروژه را هم بر عهده دارد. رابینسون پیش از این با تلویزیون پارامونت یک قرارداد کلی داشت اما همه چیز را رها کرد و به برادران وارنر و شرکت بد ربات پیوست تا در مجموعه جدید آن‌ها که سریالی در حال ساخت برای پخش در اچ بی او مکس است بپیوندد.

مادام ایکس اولین حضور خود را در کتاب‌های کمیک در سال ۱۹۷۸ تجربه کرد و در داستان‌های بعدی به‌عنوان نیمو، خواهر کوچک‌تر مورگین لی فین و ویوین حضور داشت. این شخصیت همچنین در یک قسمت از مجموعه انیمیشن عدالت‌جویان جوان ظاهر شد.

در چند وقت اخیر خبرها مبنی بر این بود که او بخشی از انیمیشن لیگ عدالت در تاریکی (Justice League Dark) است که قرار است با همکاری رابینسون ساخته شود. بنابراین مطمئنا تصادفی نیست که مادام ایکس یک سریال مختص به خود داشته باشد، به ویژه به این خاطر که سازندگان در حال ساخت سریال کنستانتین به‌عنوان جزئی از همان داستان هستند.

مراحل ساخت هم‌زمان چند پروژه دیگر تحت نظر شرکت بد ربات در حال پیشروی است، از جمله انیمیشن‌های جدید سوپر من و بتمن.

به غیر از کارهای مربوط به دنیای ابرقهرمانان، بد ربات در حال کار بر روی پروژه‌های مختلفی است، مانند غفلت که اسپین‌آفی برای فیلم درخشش است، فیلم علمی تخیلی دمیموند (Demimonde)، فیلم درام موضوع متغیر (Subject to Change) و فیلم جنایی داستر (Duster).

هیچ اطلاعی درباره‌ی زمان پخش مادام ایکس در دسترس نیست اما با توجه به فراهم شدن سریع نیازها و خواسته‌های رابینسون، قطعا پخش آن در اولویت قرار دارد. گفته شده که رابینسون با قبول مبلغی هشت رقمی حاضر شد که با پارامونت قطع همکاری کند.

منبع: Collider

منبع