یک نفر که ادعا میکنه نسخه اولیه قسمت سوم مرد عنکبوتی را دیده کل داستان این فیلم را با تمام جزئیاتش لو داده که البته ممکنه واقعی باشه یا جعلی! پس بخونید با مسئولیت خودتون!

مدتیه که یکی از نویسندگان سایت ۴chan  خلاصه داستان پرجزئیات فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست”  (Spider-Man: No Way Home)   را که ادعا میکنه براساس نسخهٔ ابتدایی که از آن تماشا کرده است را در اینترنت منتشر کرده. این خلاصه داستان به طور کامل تمام اتفاقات مهم فیلم را در برمی‌گیرد و شاید درست باشد و شاید هم غلط (البته احتمال جعلی بودنش بیشتره چون سابقه مارول نشان میدهد که در محافظت از اسرار فیلم هایش بسیار دقت و وسواس به خرج میدهد و بعیده اجازه دیدن فیلم را به کسی داده باشد که احتمال بدهد بعدا آن را در اینترنت لو بدهد!). یک گزینه محتمل تر نیز آن است که ایشان با توجه با اخبار پراکنده و مطالب لو رفته ای که قبلا در اینجا بهشون اشاره کرده بودیم این داستان را سرهم بندی کرده باشد. ولی انصافا داستان خوبی و منطقی به نظر میرسد. ضمن اینکه سایت ۴Chan ثابت کرده در فاش کردن داستان و جزئیات فیلم های مورد انتظار تبحر خاصی دارد که نمونه اخیرش برمیگرده به فیلم “زن شگفت انگیز ۲” که ۹۰ درصد داستان را یک سال قبل از اکران آن لو داده بود! در هر حال این شما و این هم خلاصه داستان ادعایی از فیلم “راهی به خانه نیست”:

فیلم بلافاصله پس از وقایع شوکه کننده “دور از خانه” شروع میشود. پیتر در قالب اسپایدرمن در حال فرار است تا اینکه بالای مجسمه آزادی در محاصره نیروهای ویژه و هلی کوپترهای پلیس قرار میگیرد. پیتر با تار زدن به هلی کوپترها و تاب خوردن، فرار میکند و به شهر برمیگردد و در پشت یک کامیون متعلق به سازمان “ف.ی.س.ت” قایم میشود و در حالی که خسته و درمانده شده ماسک از روی صورت برمیدارد و روی کپه ای از لباس به استراحت میپردازد.

مرد عنکبوتی 7

لوگوی معروف مارول استودیوز به نمایش درمی آید و به یک بخش خبری بیوگل دات نت، کات میشود و جیمسون را میبینیم که وقایع شوکه کننده فیلم قبلی را که در صحنه پس از تیتراژ دیده بودیم را به طور خلاصه از نو روایت میکند و یک ویدئوی لو رفته جدید از کوئنتین بک را نشان میدهد. او همچنین اشاره میکند به اینکه کشور واکاندا یک سپر جدید کاپیتان آمریکا را به عنوان هدیه به سم ویلسون (کاپیتان آمریکای جدید) اهدا کرده است که در بالای مجسمه آزادی قرار داده شده.

 سپس صحنه ای پیتر را میبینیم در دادگاه. وکیل مدافع او مت مورداک (با بازی چارلی کاکس) است. مت سعی میکند هیئت منصفه را متقاعد کند که پیتر پارکر، مرد عنکبوتی نیست (تلاش مت این نیست که مرد عنکبوتی را تبرئه کند و فقط تمرکزش روی پیتر پارکر است). دادگاه به پایان کار خودش در آن روز میرسد و پیتر را میبینیم که با مت، می و هپی هوگان دارد حرف میزند. آنها هنگام خروج از دادگاه، تعدادی از طرفداران میستریو را میبینیم که جلوی ساختمان دادگاه به تظاهرات مشغول هستند و کسانی هم هستند که باور دارند برای پیتر پارکر پاپوش دوخته شده است. پیتر سپس با ند و ام جی در یک نانوایی که در آن کار میکنند، ملاقات میکند. آنها درباره فاش شدن هویت مرد عنکبوتی بحث میکنند و به پیتر ویدئویی نشان میدهند که توسط دبیرستان میدتاون ساخته شده و به این موضوع اختصاص دارد (فلش را میبینیم که نمیخواهد قبول کند پیتر پارکر در واقع شخصیت باحالی به نام اسپایدرمن است. او در نهایت به گریه میفتد و از فیلمبردار میخواهد که دیگه ازش فیلم نگیره!).

 پیتر آن شب کابوسی از کوئنتین بک میبیند که در آن او برایش کُری میخواند و بهش میگوید که دست آخر برنده شده  و قراره هر چیزی پیتر داره را نابود کنه. جیلنهال برای این صحنه برگشته. پیتر بیدار میشه و در حالی که سراسیمه است از خونه میزنه بیرون تا با تار زدن به خانه ند برسه. مادر ند او را به خانه راه میده و پیتر با ند درباره اینکه نگرانه این موضوع چطور داره گند میزنه به رابطه اش با او و ام جی صحبت میکنه ولی ند بهش اطمینان میده که دوستانش هوایش را دارند.

روز بعد، پیتر بار دیگر به همراه مت، هپی و می در دادگاه حاضر میشود و ند و ام جی را در کنار در دادگاه میبیند. آنها ناگهان مورد هجوم یک سری از طرفداران میستریو قرار میگیرند. پیتر سعی میکنه همه رو از اونجا ببره بیرون و از قدرت هاش استفاده میکنه ولی به تقلا میفته تا اینکه به خانه دکتر استرنج (سانکتوم سانکتوروم) منتقل میشه (ند، ام جی، هپی و می هم هستند.)

sanctum-sanctorum

استرنج در حالت روح مانند خودش قرار داره و به پیتر میگه که یک تهدید میان جهانی هست که باهاش درگیره و مربوط به کسانی میشه که از دنیاهای خودشون  بیرون آورده شده اند. او میگه پیتر و همراهانش را به خانه اش آورده تا ازشون در مقابل “تهدیدات بزرگ” که از اون دنیاها نشات گرفته محافظت کنه. وقتی استرنج اونا رو ترک میکنه، پیتر، ند و ام جی گشت و گذاری در سانکتوم سانکتوروم میزنند و به دری برخورد میکنند و به مکانی میان بعدی برخورد میکنند که در آن مسافرین قاچاقی میان بعدی نگهداری میشوند (صحنه های رایانه ای این سکانس هنوز تکمیل نشده بودند ولی طبق فیلمنامه میگه “افراد متعددی هستند از چندجهانی مارول”)، شامل آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس و جیمی فاکس در نقش الکترو.   ند باهاشون صحبت میکنه و آنها قضیه مرگشون رو از فیلم های که در آنها بودند تعریف میکنند و ادعا میکنند که به دنبال شروعی تازه هستند. حرف های آنها روی پیتر تاثیر میگذارد و او به طور عجولانه ای بهشون اجازه میده از اونجا بروند. سپس دکتر اختاپوس بهش حمله میکنه و استرنج از پیتر محافظت میکنه. الکترو هم به استرنج حمله میکنه و اینجوری اختاپوس موفق به فرار میشه. خود الکترو هم با شلیک به سقف خانه استرنج از آنجا فرار میکنه، در حالی که استرنج ند و ام جی را در مقابل سقفی که دارد روی سرشان میریزد محافظت میکند.

پیتر لباس مرد عنکبوتی اش را میپوشد و خانه دکتر استرنج را ترک میکند تا به تعقیبشون بپردازد که ناگهان راینو (پل جیاماتی) بهش حمله میکند و به دست به طغیان در خیابان میزند. مرد عنکبوتی سعی میکنه سوار کولش بشه و شکستش بده ولی  درپوش فلزی دریچه فاضلاب بهش میخوره و بیهوش میشه که ناگهان مرد عنکبوتیِ اندرو گارفیلد از راه میرسه و به راینو متلک میندازه و حواسش رو پرت میکنه تا اینکه دو مرد عنکبوتی با هم تیم آپ میکنند و به سبک فیلم “امپراطوری ضربه میزند” او را شکست میدهند (مثل همون شیوه ای که مرد عنکبوتی باهاش جاینت من را در فیلم “جنگ داخلی” شکست داد).

پایان پرده اول

مرد عنکبوتی دکتر استرنج

پیتر پارکر (تام هالند) و اون یکی  پیتر پارکر (اندرو گارفیلد) با هم بیشتر آشنا میشوند و خیلی سریع با هم دوست میشن و از دیدن وب شوترهای یکدیگر ذوق میکنند ولی گیج شده اند که چرا اندرو آنجاست تا اینکه استرنج آنها را به سانکتوم سانکتوروم میاره و راینو را هم به آن زندان میان بعدی میفرسته. او به دو پیتر درباره چندجهانی توضیح میده و میگه که پیتر پارکر (اندرو گارفیلد) را آورده به آنجا تا بهشون کمک کنه خبیث های فراری را ردیابی کنند (چون خود استرنج درگیر یک تهدید بزرگتر است و نمیتونه تو این کار وارد بشه). سپس می، ام جی و ند با دو پیتر پارکر ما روبرو میشوند و ابراز تعجب و شگفتی میکنند و … پیتر (تام هالند) از استرنج میپرسه که باید از کجا شروع کنند.

الفرد مولینا

اختاپوس و الکترو نشان داده میشوند در حالی که وارد تاسیسات متروکه آزکورپ میشوند و با نورمن آزبورن (ویلم دفو) ملاقات میکنند. آزبورن ادعا میکند یکی از افراد بسیاری است که از مرد عنکبوتی کینه به دل دارند زیرا “آنها را به قتل رسانده”. او ماجرای کشته شدنش را از فیلم “مرد عنکبوتی” (۲۰۰۲) برایشان تعریف میکند و به آنها راهی را پیشنهاد میدهد برای آنکه نه تنها از مرد عنکبوتی دنیای خود انتقام بگیرند بلکه بتوانند برای همیشه در این دنیا (دنیای سینمایی مارول) بمانند. اینجا فاش میشود که اختاپوس تحت کنترل بازوان فلزی خود قرار دارد. در نهایت آنها موافقت میکنند با نورمن همکاری کنند.

دو پیتر سعی میکنند با مشورت و همفکری با هم بفهمند که الکترو کجا رفته و در صحبت های خود به گوئن استیسی و عمو بن دنیای اندرو گارفیلد اشاره میکنند. پیتر(تام هالند) هم به تونی استارک و عمو بن خودش اشاره میکند. اینجاست که پیتر (اندرو گارفیلد) میگه که در دنیای او تونی استارکی وجود نداره و آزکورپ ، غول صنعتی دنیای اوست.  که ام.جی نظر اونا را جلب میکنه به مقاله ای در روزنامه که نوشته صنایع آزکورپ در دنیای آنها نیز وجود داره و اخیراً برج اونجرز رو خریده و اولین شرکت غیر استارکی هستش که به نیروی آرک رآکتور (Arc Reactor) دسترسی پیدا کرده. پیتر (تام هالند) به اون یکی پیتر درباره آرک رآکتور توضیح میده و اینجاست که به ذهنشون میرسه الکترو راهی آنجا شده. در نتیجه به محل برج سابق اونجرز میروند.

درست هم حدس زده بودند زیرا وقتی به آنجا میرسند الکترو را میبینند که میخواهد وارد برج شود. یک نبرد کوتاهی بین آنها در میگیرد تا اینکه لیزارد (ریس آیفنس) وارد میشود. مرد عنکبوتی (تام هالند) به دنبال الکترو میرود و اون یکی مرد عنکبوتی هم نبرد دوباره ای با لیزارد را شروع میکند. پیتر سپس شاهد افزایش یافتن قدرت های الکترو به خاطر آرک رآکتور میشود که با اشعه ای قوی بهش ضربه میزنه. سپس الکترو و اختاپوس به همراه آرک رآکتور فرار میکنه. مرد عنکبوتی (اندرو گارفیلد) هم به مشکل برخورده و میگه که لیزارد نسبت به قبل خیلی قوی تر شده است. تا اینکه مرد عنکبوتی دیگر به کمکش میاد ولی لیزارد موفق به فرار میشه و اونا به شوخی میگن که عادت ندارند به طور همزمان با چند ابرشرور مبارزه کنند.

دکتر اختاپوس رآکتور را به آزکورپ میبره و نورمن بهش میگه که اون را با قدرت هاش به راه بیندازه و با این کار دروازه ای میان بعدی باز میشه. لیزارد به آنها ملحق میشه و بهشون میگه که مردان عنکبوتی به زودی سر میرسند و باعث میشه تا نورمن به دکتر اختاپوس بگه که باید زودتر دست به کار بشن و متوجه میشیم که نورمن دستگاهی ساخته که با قدرت آرک رآکتور کار میکنه و باعث میشه تا بتونن بین دنیاهای موازی سفر کنند.

همزمان دو پیتر پارکر روی سقف ساختمانی با هم گپ میزنند (درباره ناکامی هایی که در لباس اسپایدرمن متحمل شده اند). مثلا پیتر (تام هالند) درباره حادثه اون کشتی (که باعث شد تونی لباسش رو ازش بگیره)، مرگ تونی و فاش شدن هویتش به دست میستریو و اینکه اشتباهاتی رو مرتکب میشه که براش گرون تموم میشه حرف میزنه. اون یکی پیتر هم به مرگ سروان استیسی، کرت کانرز، هری و گوئن و اینکه اسپایدرمن بودن همواره بهایی داره که باید پرداخت کنند، حرف میزنه و آخرش به شوخی سپری میشه (پیترِ اندرو گارفیلد به شوخی میگه که چطور از قدرت هاش استفاده میکنه تا از ترافیک سنگین نیویورک عبور کرده و به موقع به سر کارش برسه!).

ناگهان وقوع یک زلزله حرفشان را قطع میکند (این زلزله ناشی از تست اون دستگاه سفر میان بعدی نورمن است). نورمن، مرد شنی (توماس هیدن چرچ) را از شکاف رد میکند و فریاد میزند “اون داره میره به خونه”. مرد شنی داخل شکاف قدم میذاره ولی قبل از اینکه بقیه هم بتونند این کارو بکنند دو مرد عنکبوتی از راه میرسند تا جلوشون رو بگیرند. آنها درگیر نبردی با دکتر اختاپوس و لیزارد میشوند و الکترو هم سعی میکنه انرژی ناشی از رآکتور را مهار کنه. شکاف از کنترل خارج میشه و دو اسپایدی ما به همراه لیزارد رو به داخل خودش میکشه. آزبورن، دکتر اختاپوس و الکترو شاهد بسته شدن شکاف از سمت خود هستند در حالی که آزکورپ دچار ویرانی شده. آزبورن میگه که به کنداکتور بزرگتری نیاز دارند و اینجوری نظرش به پوستری از مجسمه آزادی جلب میشه.

نورمن ازبورن

از سوی دیگر دو پیتر ما بهوش می آیند ولی مرد شنی بهشون حمله میکنه (او به صورت انسانی خودش دیده میشه ولی از سلاح های شنی استفاده میکنه). آنها برای شکست دادن مرد شنی با مشکل روبرو میشوند تا اینکه یک ضربه آبی او را متلاشی میکند و باعث میشود به فاضلاب عقب نشینی کند. نظر آنها به شیر آتش نشانی جلب میشود که یکی آن را باز کرده و رویش نوشته ای گذاشته بود که راستش را بخواهید نتوانستم دقیقا بخوانم رویش چی نوشته بود ولی آدرسی داشت در محله فارست هیلز که رویش عبارت “خانه” خودنمایی میکرد.

مردان عنکبوتی به آدرس مورد نظر میروند (با لباس های عادی خود) و در راه با هم صحبت میکنند که چه کسی آن نوشته را گذاشته بوده. پیتر پارکرِ تام هالند میگه شاید کار مامورین شیلد بوده باشه که با تعجب پیتر پارکرِ اندرو مواجه میشه چون تا به حال حتی اسم شیلد را نشنیده! آنها در میزنند و مری جین (کرستن دانست) را ملاقات میکنند که ازشون دعوت میکنه بیان تو. بهشون شکلات داغ تعارف میکنه. تلویزیون هم روشنه و جیمسون داره داره داد میزنه “شرکت Quest Aerospace (که در فیلم “مرد عنکبوتی ۱” رقیب شرکت آزکورپ بود) داره با شرکت استارک اینترنشال ادغام میشه. مری جین میگه الان برمیگرده. سپس مردی وارد اتاق میشه و روی صندلی روبروی آنها مینشینه: پیتر پارکرِ توبی مگوآیر! او میگه: “شماها کی هستین؟”

پایان پرده دوم

***توجه: از این قسمت به بعد نوشته‌ها در پستی جدا از مطالب قبلی منتشر شده و امکان داره حتی گمراه کننده تر از قبل باشه!!***

این پیتر پارکر (توبی مگوآیر) بازنشسته شده (به دلیل فاش شدن هویت مخفی خودش و متهم شدن به قتل هری و نورمن آزبورن). البته تبرئه شده ولی از حرفه ابرقهرمانی استعفا داده تا با همسرش مری جین خانواده تشکیل بده و البته پس از مبارزه ای با “شکارچی” که باعث شد یک پایش را از دست بده و الان یک پای مصنوعی داره که توسط شرکت استارک برایش ساخته شده است. همه پارکرها با هم شام میخورند و البته زن عموی پیتر هم هست.

نقد مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

وسط شام یک گزارش خبری تو تلویزیون میگه که لیزارد و مرد شنی به گوشه ای از شهر حمله کرده اند. مردان عنکبوتی (تام و اندرو) میرند که باهاشون بجنگند ولی مرد عنکبوتی این دنیا (توبی) میمونه و با مری جین حرف میزنه.

آنها در نبرد کم می آورند تا اینکه مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر هم به نبرد ملحق میشود. او با دارویی که دکتر کانرز دنیای خودش ساخته لیزارد را شفا میدهند و مرد عنکبوتیِ اندرو هم سعی میکند با صحبت کردن دل مرد شنی را به دست آورد (مرد عنکبوتی توبی هم از مردشنی تعریف میکند و صحنه را ترک میکند). پلیس کانرز را دستگیر میکند. پیترها با هم به خانه برمیگردند و پیترِ تام هالند ابراز ناراحتی میکنه از اینکه در این دنیا گیر کرده اند. آنها با هم صحبت هایی میکنند و پیترِ توبی مگوآیر آنها را به خانه دکتر استرنج دنیای خود میبرد. در همین اثنا، خبیث هایی که در دنیای سینمایی مارول هستند را میبینیم که آرک رآکتور را در بالای سپر ویبرانیومی مجسمه آزادی نصب کرده اند. آزبورن با لباس کامل گابلینی ظاهر میشود و از الکترو میخواد که ماشین شکاف را با برق خودش فعال کنه و دکتر اختاپوس هم در سکوت تماشا میکنه. در دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر هم سه پیتر ما متوجه شکل گیری شکاف میشوند و واردش میشوند که از طریق آن به خانه دکتر استرنج دنیای سینمایی مارول برده میشوند. لحظه مفرحی هستش که با حضور ند، ام جی و هپی بامزه از آب درمیاد. پیترها از طریق اخبار از اتفاقات مجسمه آزادی باخبر میشوند و به آنجا میروند (سکانسی شگفت انگیز پدید میاد که در آن سه مرد عنکبوتی به کمک یکدیگر و هلی کوپترهای خبری تاب میخورند و روی سپر فرود می آیند).

مردان عنکبوتی

در نبرد بزرگی شاهد مبارزه سه مرد عنکبوتی با الکترو، گابلین و دکتر اختاپوس هستیم. مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر موفق میشه یکی از شلیک های الکترو رو منحرف کنه تا به دکتر اختاپوس برخورد کنه. وقتی اختاپوس بهوش میاد ، بازوانش غیر فعال شده اند و بدین ترتیب میتونه دوباره کنترل ذهن و جسم خودش را پس بگیره. او در نبرد به مردان عنکبوتی کمک میکنه ولی شکاف ها بدتر میشوند (یک صحنه جالب میبینیم که در آن دو جیمسون دنیای مختلف کنار هم قرار میگیرند!). نبرد ادامه میابد و قهرمانان ما متوجه میشوند تنها راهی که برای متوقف کردن شکاف ها هست اینه که آرک رآکتور را نابود کنند. مرد عنکبوتیِ توبی میره سمتش ولی دکتر اختاپوس پرتش میکنه اونور و خودش رآکتور رو نابود میکنه و در انفجار کشته میشه. الکترو هم دچار اُورلود میشه و بیهوش روی زمین میفته و آزبورن هم با گلایدرش فرار میکنه. قهرمانان دور هم جمع میشوند و هلی کوپترهای خبری ازشون فیلم میگیرند. استرنج آنها را به سانکتوم سانکتوروم برمیگردونه و بابت پیروزی شون بهشون تبریک میگه. او ادعا میکنه تهدید چند جهانی تحت کنترل درآمده و دیگه خودش میتونه فراری ها را رد گیری کنه. پیتر دنیای MCU هم پیش ند و ام جی و می برمیگرده.

داستان لو رفته فیلم مرد عنکبوتی

روز بعد پیتر بار دیگر به محل کار ند و ام جی میره. ام جی میگه که ند دیگه باید برسه که ناگهان تلفن همراه پیتر زنگ میخوره. گابلین پشت خطه و بهش میگه بخش خبری رو نگاه کنه که در حال نشون دادن گابلینه در حالی که ند را گرفته و روی پلی داره پرواز میکنه. ام جی هم اینو میبینه و تا برمیگرده پیتر رفته. پیتر با لباس عنکبوتی خودش میرسه و به نورمن التماس میکنه ولی او توجهی نمیکنه و ند رو میکشه و جسدش رو میندازه تو آب. پیتر میگیرتش ولی متوجه میشه دیر شده و ند واقعا مرده.

مرگ ند

پیتر بسیار خشمگین میشه و با نورمن میجنگه . ام جی هم از مانع پلیس رد میشه و پدر و مادر ند رو میبینیم که دارند اشک میریزند. پیتر، نورمن را مجبور به فرود میکنه و به شدت او را کتک میزنه و چیزی نمونده که بکشتش اما ام جی با حرفاش او را منصرف میکنه. دو مرد عنکبوتی دیگر هم دیده میشوند. آنها نیز بهش میگویند که چقدر زجر کشیده اند تا اینکه اشاره ام جی به عمو بن باعث میشه پیتر به خودش بیاد. او نورمن را با ضربه ای بیهوش میکنه و میندازتش روی زمین. او ماسکش رو برمیداره و با خبرنگاران درباره اتفاقاتی که افتاده صحبت میکنه. دو مرد عنکبوتی دیگر هم ماسکشون رو به نشانه حمایت از او برمیدارند.

سه مرد عنکبوتی

سپس صدای پیتر را در مراسم به خاکسپاری ند میشنویم. پیتر پارکرِ توبی  و اندرو را میبینیم که به ترتیب در کنار خانواده و درس دادن هستند. پس از مراسم پیتر تنها ایستاده و ام جی رو در حال سوار شدن به ماشین تماشا میکنه. می میاد پیشش و دلداریش میده و میگه تصمیم درستی گرفته که باهاش بهم زده (چون بابت کشته شدن ند احساس کناه میکرده و نمیخواسته سرنوشت مشابهی برای ام جی رقم بخوره). هپی میاد که اونا رو ببره خونه و شوخی میکنه که دیگه با اونا قراره زندگی کنه ولی پیتر میگه که از فردا که ۱۸ سالش میشه، قصد داره برای خودش مستقل زندگی کنه.

 اون شب استرنج در حالت روحی خودش میاد پیش پیتر و ازش میخواد که بیاد به خانه اش. بهش میگه که نورمن را در زندان میان بعدی زندانی کرده و به پاس کمک هایش در نجات مالتی ورس میخواد به کمک یکی از دوستانش کاری کنه که دنیا قضیه فاش شدن هویتش را فراموش کنه (البته به جز هپی، ام جی و می) . پیتر از استرنج تشکر میکنه. استرنج هم بهش میگه یک هدیه تولد براش داره که فقط برای امشبه. پیتر دری را در خانه دکتر استرنج بار میکنه و در کمال تعجب صدایی را میشنوه که میگه “سلام بچه، به خانه خوش آمدی”. پیتر لبخندی میزنه و اینجاست که فیلم تموم میشه.

 نسخه ای که من از فیلم دیدم صحنه پس از تیتراژ نداشت و اون صدا هم شنیده نمیشد زیرا قرار بود بعدا به فیلم اضافه بشه (درست مثل صحنه های پس از تیتراژ(.

همچنین میتوانم تایید کنم که فیلم های ونوم و موربیوس در نسخه ای موازی از فیلم های مرد عنکبوتی سم ریمی جریان دارند. این توضیح میده که چرا لوگوی دیلی بیوگل در آنها دقیقا مثل فیلم های ریمی است. در یونیورس این فیلم ها، “مرد عنکبوتی ۳” هنوز رخ نداده  و اسپایدرمن هنوز با سیمبیوت فضایی  یا ادی براک ملاقات نکرده. تفاوت دیگر اینه که نورمن آزبورن هرگز نمرده ولی نمیدونم پس از مبارزه اش با مرد عنکبوتی چه بر سرش آمده.

پس بنابراین تمام اتفاقات عجبیبی که از ابتدای راه MCU برای سونی و اسپایدرمن می‌افتاد توجیه جالبی پیدا کردند. در واقع آن عکس مردعنکبوتی توبی مگوایر در تریلر موربیوس و یکی بودن لوگوها کاملا با این قضیه جور درمی‌آیند و ادعای ایمی پاسکال سال‌ها قبل از انتشار این فیلم‌ها که در یک دنیا قرار دارند با مولتی ورس و جهان‌های موازی توجیه می‌شوند!!!!

هوم کامینگ 3

خب این بود از داستانِ پرجزئیات فیلم به نقل یکی از نویسندگان وب سایت ۴chan که میتونه کاملاً درست باشه یا کاملا غلط! (شایدم فقط برخی از بخش های داستانی درست باشن) ولی چیزی که خوندیم با مطالب قبلی که اینجا لو رفته بود مطابقت دارد ولی این هم میتونه برگرده به هوش بالای نویسنده در ربط دادن داستان به چیزهایی که قبلا شنیده بودیم تا از این طریق ما را گمراه کنه!

منبع