طرفداران «تد لسو» مطمئناً ناامید شدند وقتی ستاره برت گلدشتاین ظاهراً سوء ظن ما را درباره آخرین سریال خوش‌بینانه فصل ۳ تأیید کرد.

برای برخی نیز احتمالاً کمی شوک‌کننده بود. هیچ کس واقعاً نمی تواند انکار کند که «تد لسو» با موفقیت ۲۰ نامزدی امی را برای دومین سال متوالی به دست آورده است، و البته برنده شدن آن در سال ۲۰۲۱ در رده سریال های کمدی برجسته.

به گفته گلدشتاین، برنامه همیشه این بوده که پس از سه فصل به پایان برسد. نویسنده سریال و چهره روی کنت عبوس دوست داشتنی گفت: “قرار بر سه فصل بود”. این موضوع آنچه را که بیل لارنس مجری برنامه قبلاً در اکتبر ۲۰۲۱ به هالیوود ریپورتر گفته بود تأیید کرد: “نکته جالب در مورد این برنامه این است که زمانی که شروع کردیم، شروع، میانه و پایان یک نمایش سه فصلی را برای همه ترسیم کردیم.”

با این حال، لارنس نیز به نظر می رسید که دری را برای بازگشت باز گذاشته است. بله، او گفت که داستانی که در ابتدا قرار بود بگویند احتمالاً بعد از سه فصل به پایان می‌رسد، اما همچنین ممکن است داستان‌های دیگری برای گفتن وجود داشته باشد. او گفت: «من می‌گویم که این داستان سال آینده تمام می‌شود، حتی اگر سریال داستان دیگری برای گفتن پیدا کند و ادامه دهد.»

اکنون، در حالی که مجریان برنامه و مدیران استودیو همچنان به موفقیت عظیم سریال پاسخ می دهند، به نظر می رسد نکات بیشتری مبنی بر اینکه «تد لسو» ممکن است در فصل ۳ به نوعی داشته باشد، وجود دارد.

برادران وارنر و Apple TV+ ممکن است با تد لاسو کار نکنند

در صحبت با هالیوود ریپورتر، مدیر عامل و رئیس استودیوی تلویزیونی برادران وارنر، چانینگ دانگی، کمی نسبت به پایان مطلق «تد لاسو» تردید داشت. اگرچه او آنچه را که برت گلدستاین و بیل لارنس مدت‌ها در مورد برنامه سه فصلی سریال گفته‌اند تأیید کرد، او همچنین پیشنهاد کرد که این بدان معنا نیست که پایان سریال از قبل مشخص شده است.

دانگی با اشاره به فصل ۳ گفت: “مخاطبان از نحوه پایان فصل راضی خواهند بود.” اما هنوز فرصت و مسیری برای ما وجود دارد که کارهای بیشتری انجام دهیم. اگرچه او بیش از این حدس و گمان نزد، اما اعتراف کرد که برادران وارنر درگیر بحث‌هایی با لارنس و جیسون سودیکیس (خود تد لاسو) درباره آینده سریال محبوب هستند.

وقتی از دانگی پرسیده شد که آیا هیچ نسخه‌ای از سریال می‌تواند بدون ستاره اصلی خود به جلو برود یا نه، دانگی پاسخ داد: “من داستان گسترده‌تری برای فصل چهار را نمی‌دانم، بنابراین گفتن آن سخت است.” قابل ذکر است، همچنین به نظر می‌رسد که برنامه‌هایی برای هر سریال اسپین‌آف یا دنباله‌ای نیز به طور مشابه در حال پخش است. دانگی توضیح داد: «چیزهای مختلفی ممکن است، هرچند در این مرحله هیچ چیز قطعی نیست.»