دیوید هاربر، ستاره‌ی سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) تلویحا گفت که فصل ۵ این سریال فوق‌العاده هیجان انگیز نتفلیکس، ساخته می‌شود.

سریال، داستان یک گروه چهار نفره را در شهر هاوکینز روایت می‌کند که دنیای آن‌ها با ناپدید شدن یکی از دوستانشان به نام ویل، وارونه می‌شود. در همین حال، دوستان و خانواده ویل برای نجات او از دست نیروهای غیرطبیعی وارد عمل می‌شوند.

فصول ۱ تا ۳ در حال حاضر برای تماشا در نتفلیکس در دسترس هستند. با این حال، بینندگان هنوز منتظر فصل ۴ هستند. در حالی که اندکی پس از پخش فصل ۳ در سال ۲۰۱۹، اعلام شد که فصل ۴ هم ساخته خواهد شد اما هنوز درباره‌ی زمان پخش آن خبری وجود ندارد. ویروس کرونا فیلم‌برداری سریال را به تعویق انداخت. اگرچه فیلم‌برداری آن پایان یافته و تریلرهای فصل ۴ هم منتشر شده است اما هنوز برای تماشا آماده نیست. با این حال، ستاره‌های سریال گفته‌اند که این انتظار، مطمئنا ارزشش را خواهد داشت.

هاربر در مصاحبه‌ای اشاره کرد که طرفداران چیزهای عجیب می‌توانند منتظر فصل ۵ باشند، حتی اگر فصل ۴ هنوز منتشر نشده نباشد. هنگامی که درباره‌ی احتمال پخش فصل ۵ سؤال پرسیده شد، هاربر پاسخ امیدوار کننده‌ای داد. گرچه قرار نبود درباره‌ی این اطلاعات صحبت کند یا حتی از آن‌ها آگاهی داشته باشد اما نزدیکی وی با برادران دافر، او را نسبت به جزئیات خاص، مطلع کرده است. وی گفت که هنگام فیلم‌برداری برای فصل ۴، برادران دافر تمایل داشتند جنبه‌هایی را در سریال مطرح کنند که پتانسیل ادامه آن در فصل بعد هم وجود داشته باشد.

دیوید هاربر

او گفت: «بله، من فکر می‌کنم نباید درباره‌ی این که فصل پنجمی وجود دارد یا خیر صحبت کنم یا حتی از بودن آن آگاه باشم اما چون شما پرسیدید، پس پاسخ می‌دهم. از آنجایی که من ارتباط خوبی با برادران دافر دارم و به آن‌ها نزدیک هستم، می‌دانم که آن‌ها در فصل ۴ به دنبال مطرح کردن طرح‌هایی بودند که بتوانند آن‌ها را در فصل بعدی هم دنبال کنند.»

هاربر نقش هاپر را بازی می‌کند که یکی از شخصیت‌های اصلی سریال است. مرگ او در پایان فصل ۳ در دستور داستان قرار گرفت اما به نظر می‌رسد که او نه تنها برای فصل ۴، بلکه برای فصل ۵ هم برمی‌گردد. باید امیدوار بود فاش کردن ساخت فصل ۵، هاربر را به دردسر نیاندازد. هاپر به‌عنوان یک شخصیت، پیشرفت زیادی کرد. در فصل ۱، او پلیسی زودجوش بود تا این‌که در فصل ۳، او روی مهربان و دلسوز خودش را بروز داد. از آنجا که او به معنای واقعی کلمه در فصل ۴ زنده خواهد شد، جالب است که ببینیم شخصیت او در ادامه سریال پذیرای چه تغییرات دیگری می‌شود.

فصل ۳ بینندگان را در یک پازل پیچیده رها کرد. الون و دوستان ویل توانستند دروازه را به صورت وارونه ببندند و مایند فلیر را بکشند. اگرچه هاپر مجبور شد خودش را فدا کند تا این اتفاق بیفتد. در فصل ۴ خواهیم فهمید که پس از انتقال الون به ایندیانا چه اتفاقی افتاده است، روس‌ها با هاپر چه خواهند کرد و بقیه شخصیت‌ها چه شده‌اند.

منبع: Screenrant

منبع