کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

داستان سریال درباره چیست؟

داستان این سریال در سال ۲۰۰۶ رخ می دهد و دورانی را به تصویر می کشد که زامبی ها در حال حمله به کاخ سفید هستند و لئون کندی که سابقه از بین بردن زامبی ها را دارد وظیفه حفاظت این محل را برعهده می گیرد اما…

خالق سریال کیست؟

هیرویوکی کوبایاشی که خالق مشهور سری بازی های «رزیدنت اویل» است، تهیه کننده سریال است. با این حال، کارگردان انیمیشن اچیرو هاسومی (Eiichiro Hasumi) نام دارد که اولین تجربه کارگردانی خود را پشت سر گذاشته است.

رزیدنت اویل: تاریکی بی انتها (Resident Evil: Infinite Darkness

نکات مثبت سریال؟

اکشن سریال «Resident Evil: Infinite Darkness» تا حد زیادی قابل قبول است.

برای طرفداران بازی «رزیدنت اویل» این مینی سریال دستاورد جدیدی ندارد اما داستان کلیشه ای خودش را بدون مشکل به انتها می رساند.

خوشبختانه صداپیشگان اصلی انیمیشن همان صداپیشگان بازی «Resident Evil 2 » هستند.

نکات منفی سریال؟

شخصیت ها بیش از حد کلیشه ای هستند. البته بازی «رزیدنت اویل» نیز از حیث شخصیت پردازی خیلی اثر برجسته ای نبوده و حتی در روایت سینمایی بازی ها نیز مشکلات زیادی وجود داشت.

داستان به شدت قابل پیش بینی است و همین موضوع هیجان تماشای سریال را کاهش داده است.

انیمیشنِ برخی از شخصیت ها مشکلاتی دارد. لئون و کلیر با جزئیات کامل طراحی شده اند اما برخی از شخصیت های مکمل فاقد این جزئیات هستند.

انتظار می رفت که شخصیت کلیر تاثیر بیشتری در داستان داشته باشد که این طور نشده.

رزیدنت اویل: تاریکی بی انتها (Resident Evil: Infinite Darkness

این سریال محصول کدام شبکه است؟

نتفلیکس

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

اینکه یکی از طرفداران سری بازی های «رزیدنت اویل» باشید.

حرف آخر:

مینی سریال رزیدنت اویل: تاریکی بی انتها (Resident Evil: Infinite Darkness) می تواند برای عاشقان مجموعه بازی های «رزیدنت اویل» یک عنوان جذاب باشد اما باید سطح انتظارات از این مینی سریال را کاهش داد. سناریو قابل پیش بینی و کلیشه های شخصیت پردازی باعث شده تا حال و هوای سریال مانند  چند قسمت اول بازی «رزیدنت اویل» باشد! اگر درباره «رزیدنت اویل» چیزی نمی دانید شاید حتی مشکل بیشتری در مورد سریال پیدا کنید اما اگر گیمر هستید، مینی سریال «رزیدنت اویل» حداقل به یک بار دیدنش می ارزد!

منبع