کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

رایان رینولدز که با فیلم «ددپول» دوباره احیاء شد، ستاره اصلی فیلم است. سلما هایک که بیشتر با فیلم های «دسپرادو» و «فریدا» شناخته می شود، دیگر بازیگر فیلم است. ساموئل ال جکسون هم که در نیمی از آثار تولید شده در هالیوود طی دو دهه گذشته مشارکت داشته، دیگر بازیگر فیلم است. آنتونیو باندراس، ستاره فیلم «دسپرادو» نیز بازیگر نقش مکمل فیلم است. مورگان فریمن هم حضوری کوتاه در فیلم دارد.

داستان فیلم درباره چیست؟

قرار است در اروپا خرابکاری انجام شود و اقتصاد نابود شود. در این شرایط مایکل (رایان رینولدز) که در مرخصی به سر می برد، مجبور می شود در عملیات آزادسازی داریوس ( ساموئل ال جکسون) شرکت کند و اتفاقات مختلفی را تجربه کند.

کارگردان کیست؟  

پاتریک هیوز که قسمت اول همین فیلم را نیز کارگردانی کرده بود. در سابقه هیوز ساخت فیلم «بدرد نخورهای ۳ » نیز به چشم می خورد.

محافظ همسر آدمکش (Hitman's Wife’s Bodyguard)

خانواده‌ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه نمایند؟

فیلم به هیچ عنوان برای افراد کم سن و سال ساخته نشده است. از شوخی های متعدد جنسی گرفته تا دیالوگ های تند بازیگران، «محافظ همسر آدمکش» را به اثری بزرگسالانه مبدل کرده است.

نکات مثبت فیلم؟

کماکان تکه کلام های ساموئل ال جکسون (یا بهتر، الفاظ رکیکش!) می تواند از مخاطب خنده بگیرد!

نکات منفی فیلم؟

خیلی نباید به منطق فیلمنامه «محافظ همسر آدمکش» توجه کرد. تقریباً هیچ ویژگی منطقی در فیلمنامه وجود ندارد. از گلوله هایی که تمام نمی شوند گرفته تا ارتباط شخصیت ها با یکدیگر، هیچ چیز در مورد منطق فیلم طبیعی نیست!

برخلاف قسمت اول، در اینجا ارتباط میان مایکل و داریوس از بین رفته است. یعنی همان ویژگی که قسمت اول فیلم را سرپا نگه داشته بود.

سازندگان تقریباً از هیچ تلاشی برای اینکه با اجزای بدن سلما هایک به مبتذل ترین شکل ممکن شوخی کنند دریغ نکرده اند!

فیلم هیچ توضیحی درباره شخصیت منفی داستان یعنی ارسطو نمی دهد. مطابق انتظار، نمی دانیم درد او برای اینکه می خواهد خرابکاری انجام دهد چیست!

محافظ همسر آدمکش (Hitman's Wife’s Bodyguard)

عامل تأثیرگذار برای تماشای فیلم؟

بازیگران مشهوری که در فیلم حضور دارند.

حرف آخر:           

محافظ همسر آدمکش (Hitman’s Wife’s Bodyguard) در مقایسه با قسمت اول یک سر و گردن پایین تر و بی هویت تر است. متاسفانه فیلم حتی به شخصیت هایی که در قسمت نخست ساخته بی توجه بوده و آن ها را را مانند یک کاریکاتور بی مزه از یک سمت اروپا به سمت دیگر می برد تا کمی گلوله شلیک کنند و سپس شوخی های جنسی مطرح کنند. شوخی هایی که کشش مدت زمان ۲ ساعته فیلم را ندارند و خیلی زود کاسه صبر مخاطب را لبریز می کنند.

منبع