جدیدترین اثر تایکا وایتیتی به Thor: Love and Thunder، سرانجام در سینماها عرضه شد. نقدهای اولیه در حال حاضر منتشر شده است و یکی از بزرگترین نقش‌های برجسته کسی نیست جز کریستین بیل به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم، گور قصاب خدا.

این برنده اسکار از همان روزهای ابتدایی خود به عنوان یک بازیگر کودک در دهه ۸۰، فیلم‌گرافی بزرگی برای خود ایجاد کرده است. در بزرگسالی، نقش‌های او از سخت‌ترین تا افراد گهگاهی فاسد متفاوت بوده است. با توجه به اینکه شخصیت شرور گور قصاب خدا به تازگی به لیست اضافه شده است، دیگر شخصیت‌های شرور او نیز باید بررسی شوند.

Harsh Times

Harsh Times یک فیلم جاه طلبانه است که تلاش می کند موضوعات مختلف را به طور همزمان بررسی کند، از امور کهنه سربازان گرفته تا روابط دولت ایالات متحده با جوامع آمریکای لاتین. در رأس این فیلم کسی نیست جز کریستین بیل به عنوان کهنه سرباز مشکل دار ارتش رنجر، جیم دیویس که تلاش می کند به زندگی غیرنظامی بازگردد.

اگرچه جیم شخصیت اصلی این فیلم است، اما اقدامات او در سراسر این فیلم را می توان شرورانه دانست. پس از ناکامی در به دست آوردن شغل در لس آنجلس، او به خود اجازه می دهد تا به عنوان ابزاری توسط وزارت امنیت داخلی برای برهم زدن جوامع آمریکای لاتین استفاده شود. تصویر کریستین بیل از مردی شکسته که خشونت را تنها پس از تجربیات جنگی خود می شناسد، بسیار مورد تحسین قرار گرفت است.

Vice

دیک چنی به راحتی یکی از جنجالی ترین سیاستمداران تاریخ ایالات متحده تا به امروز است. بنابراین وقتی نوبت به انتخاب معاون بدنام رئیس‌جمهور می‌رسد، به نظر می‌رسید که تنها کسی که لایه‌های ضروری شخصیت چنی را نشان می‌دهد، خود کریستین بیل بود. در یکی از بازی‌های سخت‌تر خود، بیل بیش از ۴۰ پوند وزن اضافه کرد و سر خود را برای این نقش تراشید.

در سرتاسر فیلم، بیل همه چیز را به عنوان یک سیاستمدار واقعی با چهره سنگی نشان می دهد، زیرا او قدرت را از هر طریق ضروری دنبال می کند. آدام مک‌کی کارگردان در یکی از بهترین فیلم‌هایش، این داستان را به عنوان معادل مدرن مکبث شکسپیر قاب می‌کند، و این به بهترین وجه در شیمی شگفت‌انگیز بیل و امی آدامز در دومین فیلم مشترکشان پس از Hustle آمریکایی استفاده می‌شود. Vice به مخاطبان آنچه را که شرورهای دنیای واقعی قادر به انجام آن هستند و همچنین ابعادی که دارند ارائه می‌کند، و این بدون بازی بیل امکان‌پذیر نبود.

Shaft 

در فیلم جان سینگلتون، شفت، کریستین بیل خود را در نقش والتر وید جونیور، یکی از آدم‌های نژادپرست ثروتمند ساکن نیویورک می بیند. کشته شدن Mekhi Phifer، حادثه تحریک آمیزی است که بقیه داستان را رقم می زند.

اگرچه تنها شخصیت شرور در شفت نیست، عملکرد بیل به خوبی با تصویر فوق‌العاده جفری رایت از گانگستر دومینیکن پیپلز هرناندز در تضاد است. در حالی که مردم قرار است نماینده عناصر جنایتکار شهری بیشتر باشند، این بیل وید است که نماینده سیاست‌های نژادپرستانه املاک و مستغلات و نگرش‌های طبقه بالا می‌شود که به جوامع اقلیت در شهرهای مشترکشان آسیب می‌زند. وید یک تکه لجن نابخشودنی است و کریستین بیل در این که مخاطبان را با شور و شوق شدیدی به شدت از شخصیت او متنفر کند عالی است.

Public Enemies

مایکل مان با فیلم گانگستری غریبه نیست، اما Public Enemies اولین حضور او در تاریخ است. داستان فیلم در سال‌های رکود بزرگ اتفاق می‌افتد، این فیلم ماجرای جنایت گانگستری شبیه رابین هود، جان دیلینجر با بازی جانی دپ را دنبال می‌کند. و کسی که در تعقیب قهرمان فیلم است ملوین پورویس مامور اف بی آی کریستین بیل است.

در طول فیلم، پورویس با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کند که چگونه جوامع فقیر، جنایتکار بدنام را بت می‌کنند. در حالی که لزوماً یک شخصیت شرور نیست، اما نقش متضاد دیلینجر و همکارانش را به طرز شگفت انگیزی ایفا می کند. مامور بیل، پورویس، بی‌رحمانه عمل می‌کند تا جایی که نمی‌توان اعمال او را با اقداماتی که در تعقیب آن‌ها انجام می‌دهد متفاوت دانست.

Thor: Love And Thunder

شرور اصلی فیلم، گور خدا قصاب است. این یک عنوان مناسب برای یکی از دشمنان اخیر مارول است و کسی که با استادی او را زنده می کند کسی نیست جز خود کریستین بیل.

بیل در کنار مایکل بی جردن، جاش برولین و تام هیدلستون به عنوان یکی از بهترین بازیگران برای به تصویر کشیدن شخصیت های شرور در MCU می ایستد. خوشبختانه عملکرد کریستین بیل و نوشته تایکا وایتیتی این قالب را شکسته و به تماشاگران شرور باورنکردنی برای رویارویی با خدای مورد علاقه تاندر داده است.

American Psycho

یکی از بهترین فیلم‌هایی که در سال‌های اولیه قرن بیست و یکم اکران شد، «روانی آمریکایی» داستان پیچیده‌ای از سطوح تباهی است.

کریستین بیل یکی از نمادین ترین اجراهای خود در تمام دوران را ارائه می دهد که هنوز هم در بین مخاطبان امروزی طنین انداز است. یک شخصیت شرور که امیدوار است در میان همکاران خود “متفاوت” شود و بیل با تصویری که از یکی از بهترین قاتل های زنجیره ای سینما به نمایش می گذارد.