رتبه سنی فیلم Dune: Part Two، دنباله فیلم Dune سال ۲۰۲۱، توسط اداره فیلم‌های سینمایی آمریکا (MPAA) اعلام شد. این فیلم با درجه سنی PG-13 اکران خواهد شد.

درجه سنی PG-13 به معنای این است که فیلم ممکن است برای کودکان زیر ۱۳ سال نامناسب باشد. این درجه سنی به دلیل محتوای خشونت‌آمیز، تصاویر ترسناک و زبان خشن به فیلم Dune: Part Two داده شده است.

در توصیف رتبه سنی فیلم Dune: Part Two آمده است:

  • “خشونت شدید، تصاویر ترسناک و زبان خشن.”

فیلم Dune: Part Two به کارگردانی دنی ویلنوو و با بازی تیموتی شالامی، زندایا، شارلوت رمپلینگ، خاویر باردم، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، دیو باتیستا، لئا سیدو، فلورنس پیو، جیسون موموآ و کریستوفر واکن ساخته شده است.

فیلم Dune: Part Two در تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ (۳ نوامبر ۲۰۲۳) در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد.

جزئیات بیشتر در مورد رتبه سنی فیلم Dune: Part Two

در توصیف رتبه سنی فیلم Dune: Part Two، به خشونت شدید، تصاویر ترسناک و زبان خشن اشاره شده است.

خشونت شدید در فیلم Dune: Part Two شامل صحنه‌هایی از جنگ، قتل و شکنجه است. تصاویر ترسناک در فیلم Dune: Part Two شامل صحنه‌هایی از موجودات فضایی و صحنه‌های خشونت‌آمیز است. زبان خشن در فیلم Dune: Part Two شامل استفاده از کلمات و عبارات نامناسب است.

با توجه به این توصیف، انتظار می‌رود که فیلم Dune: Part Two یک فیلم اکشن و علمی تخیلی خشن باشد که ممکن است برای کودکان زیر ۱۳ سال نامناسب باشد.

واکنش‌ها

اعلام رتبه سنی فیلم Dune: Part Two واکنش‌های مختلفی را در پی داشت. برخی از کاربران از این که فیلم با درجه سنی PG-13 اکران خواهد شد، ابراز خوشحالی کردند. برخی دیگر معتقدند که فیلم با درجه سنی R اکران می‌شد.

یک کاربر در توییتر نوشت: “خوشبختانه فیلم Dune: Part Two با درجه سنی PG-13 اکران خواهد شد. این بدان معناست که کودکان بالای ۱۳ سال نیز می‌توانند از این فیلم لذت ببرند.”

کاربر دیگری نوشت: “فکر می‌کنم فیلم Dune: Part Two با درجه سنی R اکران می‌شد. این فیلم خشونت زیادی دارد و ممکن است برای کودکان زیر ۱۷ سال نامناسب باشد.”

نتیجه

رتبه سنی فیلم Dune: Part Two نشان می‌دهد که این فیلم یک فیلم اکشن و علمی تخیلی خشن است که ممکن است برای کودکان زیر ۱۳ سال نامناسب باشد.