تولید پروژه آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender) که ترکیبی از صحنه‌های زنده و پویانمایی است، در ماه می سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید.

این سریال انیمیشن شبکه نیکلودیئون، با انتشار بر روی نتفلیکس، بزرگ‌ترین پلتفرم اینترنتی، جانی دوباره گرفت. از آن‌جا که این شبکه پیش‌تر، علاقه‌ی خود را برای ساخت سریالی با ترکیب صحنه‌های واقعی و پویانمایی از داستان آنگ را اعلام کرده بود، در نتیجه توجه دوباره به آواتار: آخرین بادافزار، برای نتفلیکس خبر خوبی است.

زمانی که نتفلیکس اولین برنامه‌هایش را درباره ساخت سریال آواتار: آخرین بادافزار اعلام کرد، خالقان اصلی این اثر، مایکل دی مارتینو و برایان کونیتزکو، با انرژی هر چه بیشتر در حال کار روی داستان محبوبشان بودند. دی مارتینو و کونیتزکو در اواخر سال ۲۰۲۰، پس از چند سال گسترش این پروژه، نتفلیکس را ترک کردند.

آن‌ها اختلاف در زمینه‌ی خلاقیت را بهانه کردند، اما نتفلیکس اصرار کرد که ساخت این سریال ادامه پیدا کند. گزارش‌ شده که از ابتدای سال ۲۰۲۱، آلبرت کیم، به‌عنوان مدیر پروژه، به این سریال پیوسته است. هرچند که از آن زمان هیچ خبر رسمی جدیدی درباره آواتار: آخرین بادافزار منتشر نشد.

برنامه‌های نتفلیکس برای ساختن آواتار: آخرین بادافزار، به انتشار خبر آغاز فیلم‌برداری این پروژه منتهی شد. به گزارش برنامه شایعات هالیوود شمالی (پخش از سی بی آر)، قرار است فیلم‌برداری این سریال در ماه نوامبر و در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز شود. فیلم‌برداری توسط استودیو ترید ویندز، انجام خواهد شد و گزارش‌ شده که مراحل فیلم‌برداری در ماه می سال ۲۰۲۲ پایان خواهد یافت.

نتفلیکس هنوز این اخبار را تایید نکرده است، پس هواداران باید فعلا با شک این خبر را دنبال کنند، خصوصا که تاریخ آغاز تولید، معمولا ممکن است تغییر کند. از زمانی که دی مارتینو و کونیتزکو پروژه را ترک کرده‌اند، هواداران آواتار: آخرین بدافزار با دیده تردید، به برنامه‌های نتفلیکس برای ساخت سریال این عنوان، نگاه می‌کنند.

نظرات آن‌ها درباره این‌که چرا دی مارتینو و کونیتزکو پروژه را ترک کرده‌اند باعث ناراحتی بیشتر آن‌ها شد. هم‌چنین این شایعه که شخصیت کاتارا مسن‌تر خواهد بود هم باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی احتمال ایجاد رابطه عاشقانه بین او و زوکو شده است. انیمیشن اصلی زمان زیادی را صرف ساختن رابطه بین کاتارا و زوکو کرد، ولی او نهایتا آنگ را انتخاب کرد.

اگر فیلم‌برداری آواتار: آخرین بادافزار شبکه نتفلیکس تا پایان سال ۲۰۲۱ آغاز شود، به این معنی است در ماه‌های آینده اخبار تازه‌ی بیشتری از این سریال به گوشمان خواهد رسید. اسامی بازیگران جوانی که نقش‌های آنگ، کاتارا، سوکا، زوکو را بازی خواهند کرد، باید تا قبل از آغاز تولید، اعلام شود. هم‌چنین احتمال دارد، سریال آواتار: آخرین بادافزار تا پایان سال ۲۰۲۲ آماده انتشار در شبکه نتفلیکس شود.

منبع: Screenrant

منبع