شکارچی هیولا (Monster Hunter)
کارگردان: 
پل دبلیو. اس. اندرسون
ژانر: فانتزی و هیولایی
سال تولید: ۲۰۲۰
کشور: آمریکا، چین، کانادا، آلمان

فیلم Monster Hunter یا در زبان فارسی «شکارچی هیولا» یکی از جدیدترین آثار ماجراجویی، فانتزی و اکشن شرکت اسکرین جم (Screen Gems) است که به‌دست تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان بااستعدادی به نام پل دبلیو. اس. اندرسون ساخته شده است.

در پشت دنیای ما، یک دنیای دیگر وجود دارد؛ دنیایی از هیولاهای خطرناک و قدرتمند که با خشونتی کشنده، بر قلمروی خود حکومت می‌کنند. زمانی‌که ستوان آرتمیس و سربازان وفادار او از دنیای ما به این دنیای جدید منتقل می‌شوند، متوجه می‌شود که چه وضعیت خطرناکی در آن سرزمین وجود دارد؛ حقیقتی که بزرگ‌ترین شوک زندگی را به این ستوان بخت‌برگشته وارد می‌کند. به‌طبع هم آرتمیس حسابی ناامید شده است و چاره‌ای جز مبارزه برای بقای خود علیه این دشمنان بزرگ با قدرتی بسیار زیاد و حمله‌های غیرقابل توقف و بسیار ترسناک، ندارد. به همین ترتیب با یک شکارچی اسرارآمیز متحد می‌شود؛ کسی که یک راه برای مبارزه متقابل با این هیولاها پیدا کرده است.

در این مقاله سعی کرده‌ایم نقد و نظر مردم و منتقدین را از وب سایت‌های مختلف، کنار هم بیاوریم تا شما هم تصمیم بگیرید که این فیلم را ببینید یا نه!
شما نیز بعد از تماشای فیلم می‌توانید در پایین همین صفحه نظرات خود را با سایر کاربران و بینندگان در میان بگذارید.

شکارچی هیولا (Monster Hunter)

نظر مردم درباره فیلم شکارچی هیولا

«متاسفانه فیلم #MonsterHunter خیلی بی داستان بود و فقط یه اکشن باحال بود ولاغیر :|»
ایمان (توییتر)
🤔
«یه مقدار از فیلم Monster hunter رو دیدیم. به قدری مزخرف بود که بستیمش بریم یه فیلم دیگه ببینیم :))»
فرهاد (توییتر)
🙁
«#MonsterHunter حتی به عنوان یه سرگرمی بعد از کار هم بدرد نخوره، واقعا چرا دیدمش ( به خاطر Milla Jovovich ) :))))))»
شایان (توییتر)
🙁
«اگه می خواین یه فیلم با بازی و کارگردانی نسبتا خوب و داستان کاملا کسشر ببینید monster hunter بهترین گزینس. ://»
مانستر (توییتر)
🤔
«#MonsterHunter یک مقوای به تمام معناست،اکشن کلیشه ای با دیالوگ های سطحی که جایی جز زباله دان تاریخ سینما نداره ۰/۱۰»
علیرضا (توییتر)
🙁
«پرت و پلاترین فیلمی که این سال‌ها دیدم همین بوده تا حالا. رسماً باد هواست»
آمین (توییتر)
🙁
«‏هرگز تماشای فیلم Midsommar محصول ۲۰۱۹ را به هیچ کسی پیشنهاد نمی‌کنم، چون پر از صحنه‌های خودکشی است. متاسفانه سایت‌های فارسی مرجع دانلود فیلم درباره محتوای خشونت‌آمیز آن به کاربران هشدار نمی‌دهند. چنین فیلم‌هایی برای جوامع افسرده بسیار خطرناک است. از تماشای آن خیلی پشیمانم. »
تلتیش ‏(توییتر)
🙁
«آقا خبر خفن monster hunter رو الان میتونید دانلود کنید بدوید برید دانلود کنید خیلی قشنگه فقط بینید خیلی حال میکنید باهاش»
آرمان ‏(توییتر)
😊
«فیلم Monster Hunter با بازی میلا یوویچ درباره شکارچیان هیولاست که برای نجات دو دنیا باید دست بکار بشن ولی …. خیلی دوست دارم بدونم چه اتفاقی افتاد که همچین فیلم بی سرو ته ای ساختن !!!! نه تنها بازیگر ها بلکه جنگ با هیولاهاهم هیچ جذابیتی نداشت قسمت ۲ هم داره متاسفانهClown face»
مجتبی (توییتر)
🙁
«پل دبلیو اس اندرسون تو عمرش فیلم خوب یا حتی متوسط نساخته، نمی‌فهمم چرا بهش بازم پروژه میدن. سکانسای اکشن Monster Hunter حتی از فیلمای مایکل بی هم بی سر و ته تر و آشفته‌ترن»
رامتین ‏(توییتر)
🙁

نظر منتقدین درباره فیلم شکارچی

«هیولاهایی وجود دارند، انفجارهایی رخ می‌دهد و در آن میان ران پرلمن هست که با موهایی زیبا ظاهر می‌شود. شکارچی هیولا اثری محسوب می‌شود که فقط باید آن را تماشا کنی و از منظره لذت ببری. اصلا نیازی به سؤال پرسیدن یا کنجکاوی درباره یک سری جنبه‌های فیلمنامه نیست: تمام چیزی که شما باید بدانید این است که یک بعد دیگر هم وجود دارد که با هیولاها پر شده است. فیلم Monster Hunter از شما می‌خواهد که اجازه بدهید ثانیه‌های خارق‌العاده شما را در خود غرق کنند.»
مری بث مک‌اندروز | پیست
😊
«بخش‌های کمی از فیلم شکارچی هیولا با منطق جور در می‌آید. اما حداقل از لحاظ بصری جذاب است و اگر بخواهیم در خانه آن را با یک دوست تماشا کنیم، لذت‌بخش است؛ درحالی‌که مدام سؤال می‌پرسیم و در همین حین موضوعات مختلف را مسخره می‌کنیم.»
پیتر دبروژ | ورایتی
😊
«فیلمنامه خیلی اهمیت ندارد؛ اصلا هیچ پیشرفت و تکامل شخصیتی‌ای وجود ندارد که بخواهیم درباره آن حرف بزنیم. این در حالی است که فیلمنامه با مبارزه‌های بی‌پایانی با دشمنان پر شده است.»
کریستین هولوب | اینترتینمنت ویکلی
🤔
«شما نمی‌توانید یک فیلم بسازید و اسم آن را شکارچی هیولا بگذارید؛ وقتی که آنقدر تماشا کردن آن خسته کننده است. می‌توان این اثر را یکی از سطحی‌ترین فیلم‌های اندرسون دانست.»
برایان تالریکو | راجر ایبرت
🙁
«فیلم Monster Hunter فقط یک ساعت ۳۰ دقیقه مدت دارد اما به‌لطف فیلمنامه بی‌رمق و سطحی خود، باعث می‌شود که این مدت زمان دو برابر به نظر برسد؛ فیلمنامه‌ای که هیچ محوریت مرکزی و جهان‌سازی معناداری ندارد.»
زاکی حسن | آی جی ان
🙁