در این فیلم کوتاه ترسناک، یک دانش آموز دبیرستانی ۱۳ ساله به نام جک به معلمش، خانم کینگ، تکالیف خود راتحویل می دهد. خانم کینگ تکالیف را می خورد و جک را به یک دنیای ماوراء طبیعی می برد.
جک دانش آموز دبیرستانی است که در درس انگلیسی خود با خانم کینگ مشکل دارد. او تکالیف خود را به موقع تحویل نمی دهد و نمراتش پایین است.

یک روز، جک تکالیف خود را برای خانم کینگ می برد. خانم کینگ تکالیف را می خواند و سپس آنها را میخورد. جک شوکه می شود و از خانم کینگ می پرسد که چه کار می کند.

خانم کینگ به جک می گوید که او یک جادوگر است و تکالیف او را برای خوردن می خورد. او می گوید که تکالیف جک حاوی انرژی خالص است و او از آن برای قدرت خود استفاده می کند.

جک می ترسد و می خواهد فرار کند. اما خانم کینگ او را به یک دنیای ماوراء طبیعی می برد. در این دنیا، جک با هیولاها و موجودات ترسناک روبرو می شود.

جک باید راه خود را به دنیای واقعی پیدا کند. او باید با خانم کینگ و نیروهای شیطانی او مبارزه کند.

جک در نهایت راه خود را به دنیای واقعی پیدا می کند. او خانم کینگ را شکست می دهد و تکالیف خود را پس می گیرد.

جک از این تجربه درس می گیرد و به درس خواندن خود اهمیت بیشتری می دهد. او همچنین متوجه می شود که نباید به هر کسی اعتماد کند، حتی به معلمان خود.

این فیلم کوتاه یک داستان ترسناک و سرگرم کننده است. بازی بازیگران خوب است و جلوه های ویژه جذاب هستند.

فیلمنامه فیلم کمی ساده است، اما این موضوع مانع از لذت بردن از آن نمی شود. این فیلم یک تجربه ترسناک و هیجان انگیز است که ارزش دیدن را دارد.اگر به دنبال یک فیلم ترسناک کوتاه هستید که شما را سرگرم کند، «معلم من تکالیفم را خورد» انتخاب خوبی است.