نزدیک به یک دهه بعد از جدایی پیمان قاسم خانی از مهران مدیری و در حالی که مدیری بعد از این جدایی نتوانسته بود موفقیت روزگار همکاری با پیمان را تکرار کند بار دیگر این دو کنار هم قرار گرفته اند. داستان «هیولا» توسط امیر برادران نوشته شده و ۱۰ روز است که پیش تولید این اثر آغاز شده است. مجموعه «هیولا» در ۱۰ قسمت ساخته خواهد شد که از روز شنبه ۱۷ آذرماه کلید می‌خورد و طراح و مشاور فیلمنامه نیز پیمان قاسم خانی است.
آن طور که “هفت صبح” خبر داده اول مارکت منسوب به همراه اول مخابرات سرمایه “هیولا” را خواهد داد و سریال این روزها در مرحله انتخاب بازیگر است. فرهاد اصلانی بازیگر نقش اصلی “هیولا”ست و تولید طوری انجام خواهد شد که نهایتا شب عید ۹۸ قسمت ابتدایی سریال به شبکه خانگی عرضه شود.

مدیری در این باره نوشت:

«سلام.

یک هیولا در راه است…

سریال پانزده قسمتی، با نام «هیولا» برای شبکه نمایش خانگی. ۱۰ روز است که پیش تولید را آغاز کرده ایم.

همکاری دوباره با پیمان قاسم خانی و گروهی فوق العاده از بازیگران و عوامل پشت دوربین که تصورمی کنم اثری تحسین برانگیز ساخته شود.

از روز شنبه، ۱۷ آذرماه، فیلم برداری را آغاز می کنیم.

طراح و مشاور فیلمنامه: پیمان قاسم خانی

نویسنده: امیر برادران

سرمایه گذار: اول مارکت

تهیه کننده: سید مصطفی احمدی

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: فرهاد اصلانی، خودم، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری، محسن قاضی مرادی و بسیاری از بازیگران درجه یک دیگر… .

در خبر بعدی، نام تمامی عوامل را خواهم نوشت. «هیولا» یک کمدی اجتماعی فوق العاده است. «هیولا» می تواند یک شاهکار باشد.»