۱۰-Three Months (2022)

با نگاه عاطفی کارگردان Jared Frieder فیلمبرداری شده، Three Months دنباله ۱۷ ساله Caleb (Troye Sivan) را دنبال می کند که در آستانه فارغ التحصیلی دبیرستان خود، متوجه می شود که در معرض HIV قرار گرفته است. پس از رفتن برای آزمایش، Caleb باید سه ماه منتظر بماند تا نتایج مشخص شود. در این مدت، او با Estha (Viveik Kalra) آشنا می شود که به دلیل زندگی با خانواده محافظه کار خود در خفا زندگی می کند. این دو پیوند غیرمنتظره ای را شکل می دهند و فیلم خنده های شکمی و لحظات دلگرم کننده را به طور مساوی ارائه می دهد.Sivan درخشان در نقش Caleb ظاهر می شود و هر نوجوانی را که در حال تجربه یک بحران شخصی است، منعکس می کند. او همچنین صدای خود را به موسیقی متن فوق العاده ای که از فیلم پشتیبانی می کند، می دهد. در مدت زمان یک ساعت و ۴۵ دقیقه، Three Months شما را نگران شخصیت هایش، خوشحال و سرگرم خواهد کرد و با داستان تند و تیز و تازه خود شما را سرگرم خواهد کرد.

۹-Mean Girls (2004)

فیلم کلاسیک نقل قول‌برانگیز “Mean Girls” داستان دختری جدید به نام Cady Heron را دنبال می کند که تمام زندگی خود را در خانه آموزش دیده است. او اکنون باید خود را در دنیای گروه های دبیرستان و رقابت ملکه زنبور عسل دستکاری گر Regina George غرق کند. همانطور که Cady رمز و رازهای اتاق قفل و سلسله مراتب ناهارخوری را یاد می گیرد، او همچنین با وفادار ماندن به خودش، در صحنه اجتماعی خود را پیدا می کند.
فیلم های کمدی نوجوان مانند “Mean Girls” نقش بزرگی در حفظ خاطرات ما (خوب و بد) از دبیرستان دارند. با دختران محبوب، شیطنت های راهرو و درام، این یک نسخه برجسته از آنچه همه ما در دوران نوجوانی خود تجربه کرده ایم است. علاوه بر این، راشل مک‌آدامز، لیندسی لوهان و تینا فی، اجراهای بی‌نظیری را ارائه می‌دهند که فیلم را با کمدی و ذکاوت پر می‌کنند.

۸-School of Rock (2003)


مدرسه راک با بازی جک بلک در نقش Dewey Finn، یک علاقه مند به راک و رول که با جعل هویت خود به عنوان معلم یار به مدرسه ای معتبر راه پیدا می کند، بازی می کند. Finn پول کمی دارد و باید صورت حساب های خود را پرداخت کند، بنابراین بدون اینکه فکری کند، تصمیم می گیرد کلاس بچه های ثروتمند خود را به یک گروه راک تبدیل کند و آنها را برای یک نبرد موسیقی آموزش دهد. آنچه که در ابتدا تلاشی برای زنده ماندن به نظر می رسید، به زودی به یک تعهد شدید به موسیقی تبدیل شد. همانطور که بچه ها استعداد پنهان خود را درک می کنند، هرج و مرج آنها فقط شور و شوق Finn را بیشتر می کند.پس از کار جادویی خود در ژانر عاشقانه، کارگردان ریچارد لینکلاتر به کمدی تغییر یافت با امید اینکه دوباره قلب مخاطبان را به دست آورد، و او موفق شد. فیلم یک جواهر است. اما اینطور نبود اگر دقیقاً افراد مناسب برای نقش‌هایشان به کار گرفته نمی‌شدند که مهمترین آنها جک بلک است.

۷-Clueless (1995)

درام رمانتیک دهه ۹۰ ” Clueless” که استانداردهایی را برای چندین فیلم رمانتیک آینده تعیین کرد، بازسازی مدرنی از Emma اثر Jane Austen است. این فیلم Cher Horowitz (Alicia Silverstone) را دنبال می کند، محبوب ترین دختر دبیرستان بورلی هیلز. علی رغم برخورداری از امتیازات بسیار زیاد، Cher مهربان و بی تکلف باقی می ماند. هنگامی که Tai (Brittany Murphy)، دانش آموز جدیدی وارد مدرسه می شود، تصمیم می گیرد او را تغییر شکل دهد و وضعیت اجتماعی او را بهبود بخشد. بین ست کردن لباس هایش و سعی در تنظیم Tai ، او یک ملکه زنبور عسل پرمشغله است. در این فرایند ،Cher همچنین رویاهای خود و خواسته های خود را کشف می کند.با بازی درخشان بازیگرانی مانند Silverstone و Paul Rudd در نقش های برجسته خود، Clueless همچنین دارای دیالوگ های تیز و مد دهه ۹۰ قابل توجه است، که هر دو به نمادهای نمادین دهه خود تبدیل شده اند. برای یک عصر سبک و دلپذیر برای قرار دادن شما در روحیه خوبی مناسب است.

۶-Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves (2023)

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves دنباله یک دزد جذاب به نام Edgin Darvis (Chris Pine) است. با ترک حرفه مشکوک خود پشت سر، Edgin از داشتن زندگی با همسر و دخترش راضی بود. اما گذشته به سراغ او می آید و سرانجام او با گروهی از ماجراجویان برای بازیابی یک طلسم قدرتمند که دزدیده شده است، همکاری می کند. تحت تعقیب یک شرور که به دنبال این شیء است، قهرمانان ما باید اژدها، گذرگاه های سخت و خطرات زیادی را برای متوقف کردن او تحمل کنند.فیلم شامل بازیگرانی با ستاره مانند Pine، Michelle Rodriguez و Regé-Jean Page است که رهبری ماجراجویی را به عهده دارند و به ما نشان می دهند که حتی غیرمنتظره ترین سفرها نیز با دوستان قابل تحمل می شوند. به عنوان یک نامه عاشقانه حماسی به بازی، بازیکنان و طرفداران، Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves یک کمدی دزدی فوق العاده است که ارزش دیدن دارد.

۵-Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004)

کارگردانی اولین فیلم توسط آدام مک‌کی با این کمدی شجاعانه و باشکوه انجام شد که از ابتدا تا انتها شما را به خنده خواهد انداخت. Anchorman: The Legend of Ron Burgundy در دنیای مردسالار دهه ۷۰ سان دیگو اتفاق می افتد جایی که یک خبرنگار مشهور همچنان در موفقیت خود غرق است. همراه با گروه احمق او، رون بورگوندی (ویل فرل) تقریباً خود را یک تلویزیون آلفا می بیند. دنیای او زمانی به هم می ریزد که یک روزنامه نگار زن جاه طلب به نام ونسا (کریستینا اپل‌گیت) وارد دفتر و در نهایت صنعت می شود.

Anchorman: The Legend of Ron Burgundy یک کمدی کلاسیک است که به دلیل فیلمنامه خنده دار، بازی های عالی و شخصیت های به یاد ماندنی مورد تحسین قرار گرفته است. ویل فرل به عنوان رون بورگوندی درخشان است، یک خبرنگار خبره دهه ۷۰ که دنیای تلویزیونی خود را با جاه طلبی خود اداره می کند. با ورود Veronica Corningstone (Christina Applegate) به عنوان اولین گزارشگر زن شبکه، موقعیت رون به چالش کشیده می شود. او و تیمش باید با نحوه کار جدیدی کنار بیایند و در نهایت پذیرفته شوند.این فیلم با بازی های خنده دار از Steve Carrell، Paul Rudd، Kathryn Hahn، Fred Willard و دیگران پر شده است. دیالوگ ها تند و تیز هستند و لحظات خنده دار زیادی وجود دارد که باعث می شود از ته دل بخندید.اگر به دنبال یک کمدی ناب و خالص هستید که شما را به خنده وادار کند، Anchorman: The Legend of Ron Burgundy قطعاً ارزش دیدن دارد. این یک فیلم کلاسیک است که به راحتی می توان آن را چندین بار تماشا کرد و همچنان از آن لذت برد.

۴-The Lost City (2022)

در کمدی “The Lost City”، Sandra Bullock نقش Loretta Sage را بازی می کند، نویسنده ای منزوی که اغلب در مورد مکان های شگفت انگیزترین و چگونگی زنده شدن عشق و هیجان در میان شگفتی ها می نویسد. پس از نوشتن یک رمان عاشقانه، او در تور کتاب با مدل جلد خود آلن (Channing Tatum) است. با این حال، هنگامی که یک میلیاردر عجیب و غریب، که معتقد است Bullock می داند که گنج باستانی گمشده در کتاب او به دلیل ذکر آن در کتاب او دفن شده است، او را می رباید، این باعث یک شکار جنگل باورنکردنی و فراموش نشدنی می شود.

فیلم “The Lost City” ترکیبی دلپذیر از ماجراجویی، عاشقانه و طنز است، با بازی فوق العاده Sandra Bullock و Channing Tatum به عنوان زوج غیرمنتظره Loretta Sage و Alan. Daniel Radcliffe نقش دزدگیر میلیاردر Fairfax را بازی می کند و شخصیتی را به تصویر می کشد که هم تهدید کننده و هم دوست داشتنی است.فیلم در جنگل های سرسبز یک کشور خیالی آمریکای جنوبی قرار دارد که پس زمینه ای بصری خیره کننده برای جستجوی گنج و صحنه های اکشن در حال افزایش است. طنز تیز و ظریف است، با خطوط قابل نقل و لحظاتی که شما را به خنده می اندازد.

اگر طرفدار فیلم های کمدی رمانتیک با کمی ماجراجویی هستید، The Lost City را حتما ببینید. این یک فیلم جدید و سرگرم کننده است که لبخند شما را از گوش به گوش خواهد برد.اگر به دنبال یک فیلم سرگرم کننده و سبک هستید که شما را بخنداند و لبخند بزنید، The Lost City انتخاب ایده آل است.

۳-Zoolander (2001)

فیلم “Zoolander” یک کمدی فوق العاده است که با بازی درخشان Ben Stiller به عنوان Derek Zoolander، یک مدل مرد ساده لوح که فکر می کند همه چیز را درک کرده است و به محض اینکه برای چهارمین بار متوالی برنده عنوان “مدل مرد سال” شود دیگر مجبور به تلاش نیست، سریعاً به یک توطئه قتل پرخطر تبدیل می شود. وارد Hansel، رقیب Derek می شوید، که به طور شیک جای او را می گیرد و Derek را به دنبال یافتن دوباره اعتماد به نفس “بلوز استیل” خود می فرستد. در این فرایند، او با Jacobim Mugalu، یک طراح مد آشنا می شود که می خواهد او را در نمایش مد آینده خود کار کند، اما او را برای قتل نخست وزیر مالزی آماده می کند.

فیلم با طنز تند و تیز خود که در هر صحنه وجود دارد، به سرعت مخاطبان را میخکوب می کند. بازی Ben Stiller به عنوان Zoolander فوق العاده است و او با بازی احمقانه و در عین حال جذابش باعث می شود که تماشاگران از ته دل بخندند. سایر بازیگران نیز عملکردهای خوبی ارائه می دهند، به ویژه Owen Wilson در نقش Hansel، یک مدل دیگر که کاملاً متفاوت از Derek است.

داستان فیلم با سرعت پیش می رود و مملو از پیچ و تاب های غیرمنتظره است. مخاطبان هرگز نمی دانند که چه چیزی در انتظار آنها است، و این باعث می شود که فیلم بسیار سرگرم کننده باشد.

اگر به دنبال یک فیلم کمدی خنده دار و غیرمنتظره هستید، Zoolander را از دست ندهید. این یک فیلم کلاسیک است که مطمئناً شما را به خنده خواهد انداخت.فیلم “Zoolander” با حضور چهره های سرشناسی مانند Billy Zane و Christine Taylor، به سمت مسیرهای خنده دار و غیرقابل پیش بینی ای می رود که تقریباً غیرممکن است که بتوان در میان خنده ها، تمام این دیوانگی ها را دنبال کرد. این فیلم همچنین نقش مهمی در تبدیل Will Ferrell به یک ستاره سینما پس از حضورش در “Saturday Night Live” داشت، و این یک هدیه ای است که همیشه ادامه دارد.فیلم با صحنه های احمقانه و کمدی های تند و تیز خود، مخاطبان را به وجد می آورد. بازی درخشان بازیگران، به ویژه Ben Stiller به عنوان شخصیت اصلی بی دست و پا Zoolander، فیلم را به یک تجربه خنده دار و سرگرم کننده تبدیل می کند.

اگر به دنبال یک فیلم کمدی خنده دار و غیرمنتظره هستید، Zoolander را از دست ندهید. این یک فیلم کلاسیک است که مطمئناً شما را به خنده خواهد انداخت.

۲-Instant Family (2018)

پیت و الی زوجی هستند که می خواهند بچه داشته باشند اما راه غیرمتعارفی را طی می کنند و تصمیم می گیرند که پدر و مادر شوند.. پس از شرکت در یک جلسه و آشنایی با برخی از کودکان، آنها متوجه می شوند که بیشتر از آنچه انتظار داشتند به خودشان متعهد شده اند و سه خواهر و برادر را – لیزی، خوان و لیتا- به سرپرستی خود می گیرند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اگرچه آنها در ابتدا احساس غرق شدن می کنند، اما با گذشت زمان، پیوندهای همدلانه ای با کودکان برقرار می کنند که به زیبایی توسط Isabela Merced، Gustavo Escobar و Juliana Gamiz به تصویر کشیده شده اند.فیلم “Instant Family” شما را با چشمان شخصیت های اصلی خود که بازی فوق العاده ای توسط Mark Wahlberg و Rose Byrne انجام می دهند، به بسیاری از وحشت های والدین می کشاند. این فیلم گاهی احساسی و گاهی غیرمنتظره است، نگاهی بینا به خانواده های مدرن ارائه می دهد و قدردانی ما را نسبت به مراقبان تقویت می کند.”Instant Family” یک تجربه شیرین و دست کم گرفته شده است.

۱-The Dictator (2012)

فیلم “The Dictator” به نویسندگی مشترک و بازی Sacha Baron Cohen، داستان Admiral General Aladeen، رهبر عجیب و غریب جمهوری Wadiya را دنبال می کند که قصد دارد برای تغییر و به رسمیت شناخته شدن برخی چیزها، سخنرانی کند. او خشونت خود را به همراه خود می برد وقتی به شهر نیویورک می رود و نقشه های او با آدمکش عمویش Tamir قطع می شود که او را می دزدد و در اسارت نگه می دارد.

این فیلم با بازی خنده دار Sacha Baron Cohen، به عنوان شخصیت اصلی خود، Admiral General Aladeen، مخاطبان را به وجد می آورد. Cohen نقش خود را با شور و شوق انجام می دهد و شخصیتی را خلق می کند که هم خنده دار و هم ترسناک است.

داستان فیلم عجیب و غریب و مملو از پیچ و تاب های غیرمنتظره است. مخاطبان هرگز نمی دانند که چه چیزی در انتظار آنها است، و این باعث می شود که فیلم بسیار سرگرم کننده باشد.

اگر به دنبال یک فیلم کمدی خنده دار و غیرمنتظره هستید، The Dictator را از دست ندهید. این یک فیلم کلاسیک است که مطمئناً شما را به خنده خواهد انداخت.از اسب سواری برهنه گرفته تا تفسیر نژادی.