تیم جدیدی سکّان هدایت عنوان «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» را بر عهده می‌گیرد و «بن رایلی» بازمی‌گردد!

با پایان کارِ نیک اسپنسر در عنوان «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» و به دنبال تیزرهایی که در کانال تلگرام سایت قرار دادیم، مارول تیم جدیدِ نویسندگان این عنوان را معرّفی کرد. کلی تامپسون (که او را با عناوین Captain Marvel و Black Widow می‌شناسیم)، صلاح‌الدین احمد (نویسندهٔ سری Miles Morales: Spider-Man که سری Black Boltاش برندهٔ جایزهٔ آیزنر شد)، کادی زیگلر (نویسنده‌ای جدید در صنعت کمیک که تجربهٔ کار بر روی سریال Rick and Morty و سریال آیندهٔ She-Hulk را دارد) و در نهایت زب ولز (نویسندهٔ سری Hellions که با داستان‌هایی چون Spider-Man/Doctor Octopus: Year One و AMAZING SPIDER-MAN: Shed تجربهٔ نویسندگی برای اسپایدرمن را نیز داشته) تیم جدید نویسندگی را تشکیل می‌دهند. همچنین پاتریک گلیسون که چندین شماره از سریِ فعلی مردعنکبوتی شگفت‌انگیز را طرّاحی کرده، در سری جدید به‌عنوان نویسنده نیز فعّالیت خواهد کرد (او تجربهٔ نویسندگیِ چند عنوان در انتشارات دی‌سی از جمله Superman را نیز دارد.)

بن رویلی

طبق اطلاعاتی که مارول منتشر کرده، در داستان جدید و بزرگی که این تیم تدارک دیده‌اند، «بن رایلی» پس از مدّت‌ها برگشته تا عنوانِ «مردعنکبوتی» را تصاحب کند. او که حمایتِ سازمان Beyond Corporation را دارد، مصمم است تا به بهترین نسخهٔ اسپایدرمن تبدیل شود. به گفتهٔ «نیک لو» (سردبیر عناوین اسپایدرمن)، این داستان قرار است به این سؤال پاسخ دهد که «آیا بن رایلی می‌تواند در ایفای وظایف‌اش به عنوان اسپایدرمن بهتر از پیتر پارکر عمل کند و جایی که او شکست خورده، موفّق ظاهر شود؟»

برادر مرد عنکبوتی

شایستهٔ ذکر است که سازمان Beyond Corporation (که نخستین‌بار در سری کمیک‌های Nextwave معرفی شد)، مجموعه‌ای‌ست از موجوداتی فوق‌قدرتمند در ابعاد مولتی‌ورس با قدرت‌هایی نظیر تغییر واقعیت و ایجاد توهم که تنها هدف‌شان به بازیچه‌گرفتنِ افراد مولتی‌ورس و سرگرمی‌ست!

کمیک مرد عنکبوتی beyond

این تیم کار خود را مهرماهِ امسال با شمارهٔ ۷۵  از این سری شروع خواهند کرد. همچنین تا مدّتی، سری مردعنکبوتی شگفت‌انگیز به‌جای دوبار، سه‌بار در ماه منتشر خواهد شد. هواداران نخستین پیش‌نمایش از این داستان را در عنوان Free Comic Book Day 2021: SPIDER-MAN/VENOM مشاهده خواهند کرد که در وب‌سایت اسپایدی ترجمه خواهد شد…

نظر شما چیست؟ آیا با توجه به تایید بازگشت بن رایلی و همچنین تصویر پیتر پارکر خون آلود که مری جین در کنارش بود و در کانال تلگرام خودمون منتشر کردیم، به نظرتون آیا قرار است در پایان دوره نیک اسپنسر شاهد مرگ پیتر باشیم؟ یا شاید اتفاقاتی می افتد که دیگر نمیتواند مرد عنکبوتی باشد و باید جای خود را به بن رایلی بدهد؟

منبع