بین فیلم‌های رمانتیک کمدی هالیوود در دهه‌ی اخیر باید به فیلم Crazy Stupid Love به‌عنوان یکی از بهترین‌ها نگاه کرد. این اثر نه‌تنها شامل بهره‌برداری عالی از توانایی‌های بازیگران خود می‌شود، بلکه لحظات عاطفی قابل لمس و سکانس‌های دل‌چسب کمدی مناسبی دارد که تازه مانع جدیت برخی از دقایق کلیدی آن هم نشده‌اند. همچنین افرادی که عاشق سینمای کلاسیک هستند، قطعا چند ادای احترام خوب به سکانس‌های معروف فیلم‌های قدیمی مشابه را در فیلم Crazy Stupid Love می‌یابند.

منهای فهرست شلوغ شخصیت‌های فرعی که بازیگران آن‌ها هم معروف و محبوب هستند، اصل قصه روی یک مرد خانواده و یک مرد خوش‌گذران متمرکز می‌شود؛ اولی به‌تازگی فهمید که زندگی خانوادگی او در حال از دست رفتن است و دومی به‌صورت کلی مفاهیمی مثل عشق‌ورزی مدام به یک نفر و تشکیل زندگی مشترک جدی را زیر سؤال می‌برد. در نتیجه بین آن‌ها نوعی رابطه‌ی استاد و شاگردی شکل می‌گیرد تا کل با بازی درخشان استیو کارل بتواند دوباره لبخند بزند.

لی وقتی حرارت اولیه‌ی این رفاقت آرام می‌گیرد و آن‌ها با برخی از رخدادها مواجه می‌شوند، شاید هر دو بفهمند که به اشکال گوناگون نمی‌توانند بدون یک عشق متعهدانه و تمام‌وکمال نفس بکشند. راستی فیلم Crazy Stupid Love نه‌تنها حال بسیاری از بینندگان خود را دست‌کم برای چند ساعت بهتر می‌کند، بلکه سبب می‌شود بالاخره بفهمیم بسیاری از Gifها و Memeهای جذاب ساخته‌شده با تمرکز روی کارل و گاسلینگ در حقیقت متعلق به کدام فیلم سینمایی هستند!

زومجی