مجموعه فیلم‌های کمدی در سال ۲۰۲۴ متنوع است و شامل بازسازی‌ها، دنباله‌ها و داستان‌های تخیلی می‌شود که برای همه مخاطبان چیزی را به همراه دارد.

فیلم‌های مورد انتظار مانند دختران بد، شکارچی روح: امپراتوری یخ زده و کونگ فو پاندا ۴ قرار است خنده‌های زیادی را به همراه داشته باشند و مخاطبان را سرگرم کنند.

بازگشت شخصیت‌های محبوبی مانند گربه گارفیلد، ددپول و بیتل‌جویز همراه با بازیگران سرشناس، سال ۲۰۲۴ را به سالی پر از خنده و شادی تبدیل خواهد کرد.

سال ۲۰۲۴ قرار است سالی عالی برای فیلم‌های کمدی باشد و یک لیست کامل از فیلم‌ها در انتظار اکران هستند.کمدی اغلب به عنوان یک زیرژانر برای فیلم‌ها استفاده می‌شود تا لحن فیلم روشن‌تر شود، مخاطب را درگیر کند و با ارائه چیزی برای خندیدن و لذت بردن از فرار از واقعیت استفاده شود.

سال ۲۰۲۳ سال خوبی برای فیلم‌های کمدی بود و فیلم‌های پربیننده‌ای مانند باربی پیشتاز بودند.

فیلم‌های ابرقهرمانی مانند شزم! خشم خدایان و مرد مورچه ای: کوانتومانیا نیز به خوبی از کمدی در داستان خود استفاده کردند.لیست فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۴ به نظر حتی امیدوارکننده‌تر است. با مجموعه‌ای از فیلم‌های اکران سینمایی و فیلم‌هایی که به صورت استریم در دسترس خواهند بود. با دنباله‌های انیمیشنی، بازسازی‌های داستان‌های کلاسیک و حتی بازآفرینی روایت‌های آشنا، تعداد زیادی فیلم کمدی برای انتظار وجود دارد. چه ماجراجویی‌های یک گربه سخنگو باشد یا یک کمدی ابرقهرمانی بی‌ادب، ۲۰۲۴ برای همه افراد در ژانر کمدی چیزی خواهد داشت.

۱۶-Mean Girls

January 19, 2024

بازگشت پلاستیک ها در یک بازسازی جدید از فیلم محبوب اصلی سال ۲۰۰۴ Mean Girls است.

وقتی Cady به مدرسه جدیدی نقل مکان می کند، به سرعت توسط گروه دختران محبوب پذیرفته می شود، اما با یک اشتباه کوچک، Cady خود را طرد شده می بیند. به قلم نابغه کمدی Tina Fey، داستان به روز شده است و کمدی به همان اندازه قبلی ضربه می زند. خوشبختانه، Mean Girls در اوایل سال ۲۰۲۴ در سینماها اکران می شود، بنابراین دیگر نیازی به انتظار طولانی برای اینکه چگونه Cady Heron (Angourie Rice) ملکه زنبور، Regina George (Reneé Rapp) را سرنگون کند نیست. فیلم همچنین بازیگران کمدی محبوب مانند جان هم، جنیفر فیشر، تام میدوز و خود تینا فی را به نمایش می گذارد.

۱۵-Lisa Frankenstein

February 9, 2024

دیابلو کودی، نویسنده فیلم‌های کمدی محبوبی مانند Juno و Jennifer’s Body، در حال خلق یک بازگویی شگفت‌انگیز از داستان کلاسیک Frankenstein با برخی پیچ و تاب‌های گوتیک مدرن است.

به کارگردانی زلدا ویلیامز، و با بازی کاترین نیوتون به عنوان لیز فرانکنشتاین تیتروار در مقابل علاقه‌مندان به او، یک هیولا با بازی کول اسپروز. لیز جوان تنها است و به دنبال عشق مرد ایده‌آل خود است. تنها مشکل این است که او مرده است. به نام فرانکنشتاین خود، او راهی برای زنده کردن او پیدا می کند، و با هم، آنها کاری را انجام می دهند که برای کامل کردن او و تضمین عشقشان لازم است. با یک سابقه درخشان در پشت این فیلم و یک عاشقانه تاریک و پیچ خورده، Lisa Frankenstein مطمئناً یک موفقیت خواهد بود زمانی که در فوریه ۲۰۲۴ در سینماها اکران شود.

۱۴-The Fall Guy

March 1, 2024

رایان گاسلینگ نقش بدلکار، Colt Seavers را بازی می کند، که از بازنشستگی باز می گردد تا به دوست دختر سابق خود، کارگردان، Jody Moreno (امیلی بلانت) در The Fall Guy کمک کند.

وقتی ستاره فیلمی که Jody روی آن کار می کند، Tom Ryder (Aaron Taylor-Johnson)، ناپدید می شود، Colt استخدام می شود تا او را پیدا کند و بازگرداند. با این حال، وقتی Colt تام را در حمام یک هتل که با یخ پوشیده شده است مرده می بیند، همه چیز بسیار پیچیده تر می شود. فیلم قول می دهد که اکشن پر تنش باشد، داستان عاشقانه حماسی را روایت کند و در طول آن خنده های زیادی را به همراه داشته باشد. The Fall Guy از ۱ مارس ۲۰۲۴ در سینماها اکران خواهد شد.

۱۳-Drive-Away Dolls

March 15, 2024

عروسک‌های درایو دور (به انگلیسی: Drive-Away Dolls) یک فیلم کمدی از اتان کوئن، از برادران کوئن است. این فیلم حول محور دو دختر می‌چرخد که قصد دارند با یک سفر جاده‌ای از جنوب به تالاهاسی، شروعی تازه داشته باشند. با این حال، مجموعه ای از رویدادهای ناگوار آنها را کاملاً در تیررس یک سازمان جنایتکار قرار می دهد که در تلاش است تا عمل خود را با هم حفظ کند. این فیلم با حضور ستارگان بزرگی مانند مت دیمون و پدرو پاسکال، نوید یک کمدی ارزش دیدن را می دهد. همچنین از مارس ۲۰۲۴ در سینماها ظاهر می شود.

۱۲-The American Society Of Magical Negroes

March 22, 2024

انجمن آمریکایی سیاه‌پوستان جادویی اولین کارگردانی کوبی لیبی است و جاستیس اسمیت در نقش مرد جوانی که در یک جامعه مرموز سیاه‌پوستان که جادو می‌کنند استخدام شده است. انجمن با یک هدف خاص به عنوان نیروی محرکه آن تأسیس شده است. زندگی سفیدپوستان را آسان تر کند. این فیلم به‌عنوان یک «کمدی تازه و طنز» توصیف می‌شود (از طریق فوکوس فیچرز) و در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۴ در اواخر ژانویه قبل از اکران در سینماها در ماه مارس به نمایش درخواهد آمد. در زمان نگارش، تریلر هنوز منتشر نشده است، به این معنی که اطلاعات کمی در مورد فیلم وجود دارد.

۱۱-Ghostbusters: Frozen Empire

March 29, 2024

Ghostbusters: Frozen Empire شاهد خواهد بود که بازیگران جوان‌تر از جدیدترین فیلم‌ها به گروه اصلی Ghostbusters ملحق می‌شوند تا با بزرگترین تهدید خود روبرو شوند. هنگامی که خانواده اسپنگلر برای دیدن آتش‌خانه قدیمی که همه چیز از آنجا شروع شد به شهر نیویورک سفر می‌کنند، متوجه می‌شوند که تیم قدیمی در یک آزمایشگاه مخفی کار می‌کنند و در طول سال‌ها کار ارواح خود را اصلاح کرده‌اند. اما، هنگامی که یک تهدید شیطانی جدید بر روی جهان منتشر می شود، همه باید با هم کار کنند تا جهان را از ورود به عصر یخبندان دیگر بازدارند.این فیلم از مارس ۲۰۲۴ در سینماها اکران می شود.

۱۰-Kung Fu Panda 4

March 29, 2024

بازیگران اصلی پر ستاره برای کونگ فو پاندای ۴ بازمی گردند، زمانی که پو باید بین نقش خود به عنوان رهبر معنوی دره صلح و وظایفش به عنوان جنگجوی اژدها تصمیم بگیرد. پو جانشین جدیدی را برای آموزش به عنوان جنگجوی اژدها انتخاب می کند، اما زمانی که یک تهدید جدید همراه با قدرت بازگرداندن بزرگترین دشمنان پو از گذشته برای مبارزه با او دوباره به وجود می آید، او به تمام کمکی که می تواند برای محافظت از او نیاز دارد. خانه فرنچایز Kung Fu Panda یک سرگرمی کمدی عالی را برای تمام اعضای خانواده ارائه می کند و Kung Fu Panda 4 قول می دهد که در مارس ۲۰۲۴ که در سینماها وارد سینما شود، همین کار را انجام دهد.

۹-My Ex-Friends Wedding

May 10, 2024

فیم “عروسی دوست سابق من” داستان چهار زن را دنبال می‌کند که پیام ویس مستی از دوست دوران کودکی خود دریافت می‌کنند. آنها تصمیم می‌گیرند که دوباره دور هم جمع شوند و برای احیای دوستی خود به عروسی بروند. تاکنون، آماندا سایفرد، آریانا دبوس، مگان شتالر، کلو فاینمن و لیزا کاشی در این فیلم حضور دارند (به نقل از Deadline). چند جزئیات دیگر فاش نشده است، اما با حضور بازیگران و عوامل بااستعداد این پروژه، وعده یک سرگرمی خوب را می‌دهد.

۸-The Garfield Movie

May 24, 2024

فیلم “گارفیلد” با بازی کریس پرت در نقش گربه عاشق لازانیا در ۲۴ مه ۲۰۲۴ در سینماها اکران می‌شود. داستان این فیلم دنباله‌روی گارفیلد است که با پدر گمشده‌اش، ویک، ملاقات می‌کند و آنها با هم به یک ماجراجویی پرهیجان می‌روند. ویک با صدای ساموئل ال. جکسون صداپیشگی شده است و فیلم برای تمام سنین سرگرم کننده خواهد بود. با تبدیل شدن پرت به یک عضو ثابت در فیلم های کمدی انیمیشن، “فیلم گارفیلد” امیدوارکننده به نظر می رسد.

۷-Imaginary Friends

May 24, 2024

فیلم “دوستان خیالی” به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی، داستان دختری جوان را دنبال می‌کند که یک رویداد ناگوار را تجربه می‌کند و سپس شروع به دیدن دوستان خیالی رها شده می‌کند. بازیگران این فیلم ستاره‌دار هستند و امیلی بلانت، رایان رینولدز، استیو کارل، مت دیمون، وین ون، Awkwafina و مایا Rudolph و بسیاری دیگر به این پروژه پیوسته اند. مفهوم عجیب و غریب و حضور چنین بازیگران کمدی با استعداد این پروژه را برای اکران در سینماها در ماه مه ۲۰۲۴ به یکی از برجسته های سال ۲۰۲۴ تبدیل می کند.

۶-Bad Boys 4

June 14, 2024

مارتین لارنس و ویل اسمیت برای یک بازی چهارم در مجموعه فیلم های “مردان بد” به نقش محبوب خود در فیلم های پلیسی باز می گردند. هنوز چیز زیادی در مورد طرح این داستان فاش نشده است، اما به احتمال زیاد ادامه وقایع فیلم ۲۰۲۰ خواهد بود. کارگردانان عادل و بیلال نیز پس از کار بر روی قسمت قبلی برای کارگردانی این فیلم بازمی گردند.

۵-Inside Out 2

June 14, 2024

در ادامه فیلم Inside Out سال ۲۰۱۵ از دیزنی پیکسار، مخاطبان دوباره به عمیق ترین افکار رایلی، اکنون در دوران نوجوانی، باز می گردند، زیرا احساسات با گروه بزرگی از احساسات جدید آشنا می شوند که بخشی از فضای داخل سر رایلی را اشغال خواهند کرد. بازیگران اصلی به رهبری جوش شاد از آمی پولر باز خواهند گشت، به همراه احساسات جدیدی مانند اضطراب، با صدای مایا هاوک بیان شده است. این فیلم قطعاً قبل از اکران در Disney+، احتمالاً اواخر سال ۲۰۲۴، در سینماها اکران خواهد شد.

۴-Despicable Me 4

July 5, 2024

در حال حاضر، طرح “Despicable Me 4” اعلام نشده است، اما به عنوان چهارمین قسمت در سری اصلی، به احتمال زیاد از جایی که در “Despicable Me 3” به پایان رسید، ادامه خواهد یافت. در حالی که برادر دوقلوی Gru، Dru، فرار کرد، Gru و Lucy به هم نزدیکتر شدند و Lucy تصمیم گرفت به طور رسمی به یک مادر برای دختران تبدیل شود. بازیگران ثابت باز می گردند، به رهبری استیو کارل به عنوان Gru، و با حضور کریستین Wiig، میراندا Cosgrave و استیو Coogan به عنوان Lucy، Margo و Silas Ramsbottom به ترتیب.

۳-Deadpool 3

July 26, 2024

فیلم “Deadpool 3” یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال ۲۰۲۴ است که رایان رینولدز را به همراه ولورین به صفحه نمایش بزرگ باز می گرداند، و هر دو شخصیت اولین حضور رسمی خود را در MCU خواهند داشت. در حالی که اطلاعات بسیار کمی در مورد طرح داستان فاش شده است، شایعات همچنان در مورد حضور بیشتر مهمانان مشهور در فیلم و نحوه توضیح فیلم برای انتقال از جهان Fox به MCU ادامه دارد. با این حال، فیلم قول یک اکشن هیجان انگیز، مملو از کمدی و R-rated را داده است.

۲-Borderlands

August 9, 2024

فیلم “Borderlands” یک اقتباس سینمایی از محبوب ترین مجموعه بازی های ویدیویی Borderlands است که در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. این فیلم با کارگردانی الی روت و بازیگرانی مانند جانینا گاونکار، آریانا گرینبلات، جک بلک، کوین هارت و بسیاری دیگر در این مجموعه حضور دارند، مطمئناً استعداد خام دارد. اما بازی‌های ویدیویی در دو دهه گذشته مورد توجه قرار گرفته‌اند، و از آنجایی که در چند سال گذشته سرانجام شاهد فیلم‌های بیشتری از بازی‌های ویدیویی بوده‌ایم که به موفقیت‌های خود دست یافته‌اند، امیدواریم که Borderlands به لیست موفقیت‌ها بپیوندد.

۱-Beetlejuice 2

September 6, 2024

فیلم “Beetlejuice 2” با بازگشت مایکل کیتون در نقش شخصیت اصلی خود، که ارواح و اجساد موجود در جهان زندگان را تسخیر می‌کند، به کارگردانی تیم برتون و بازگشت دوباره ویونا رایدر در نقش لیدیا دیتز، که اکنون بزرگ شده است، به پرده سینماها باز خواهد گشت. این فیلم همچنین از جنی اورتگا در نقش آسترید دیتز، دختر لیدیا، خواهد بود. در مورد فیلم چیز دیگری اعلام نشده است، اما این فیلم مطمئناً طرفداران جدید و قدیمی را به عنوان دنباله فیلم ۱۹۹۸ خوشحال خواهد کرد.