ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت، مخاطبان را در سپتامبر امسال به سرزمین میانه باز خواهد گرداند. با توجه به اینکه سه گانه ارباب حلقه ها اثر پیتر جکسون و تا حدی سه گانه هابیت چقدر عظیم و موفق بوده اند، انتظارات زیادی برای سری پیش درآمد آمازون وجود دارد.

انبوهی از حقایق خنده دار پشت صحنه وجود دارد، مانند آتش گرفتن کیک تولد در حین سخنرانی تولد بیلبو یا نگاه اجمالی به ماشین در پس زمینه یک فیلم قرون وسطایی، که هر دو در یاران حلقه یافت می شوند.

آخ سرم.

گندالف در ۱۱۱ سالگی بیلبو از خانه بیلبو بگینز دیدن می کند. خانه بیلبو برای هابیت ها ساخته شده است نه جادوگران قد بلند. کمدی صحنه خود را نشان می دهد، زیرا گندالف تلاش می کند تا در خانه خم شود و مانور دهد، زیرا او بیش از دو برابر دوست هابیت خود قد دارد.

لحظه ای است که گندالف به لوستری برخورد می کند و بلافاصله آن را ثابت می کند. با این حال، طنز به اینجا ختم نمی شود. همانطور که گندالف می چرخد تا وارد اتاق بعدی شود، در حالی که سرش به یک میله می خورد، آه و ناله‌اش در می‌آید.

یک گوندوریایی به کفش برفی نیاز دارد

در یاران حلقه، یاران از Caradhras، رشته کوهی بر فراز معادن موریا عبور می کنند تا از جاسوسان سارومان فرار کنند.

به دلیل دور بودن محل فیلمبرداری، بازیگران و خدمه مجبور شدند هلیکوپترها را به محل فیلمبرداری ببرند. به گزارش TheThings، شان بین (بورومیر) از پرواز می ترسد و در نتیجه تصمیم گرفت به جای آن ۲ ساعت پیاده روی تا محل فیلمبرداری را طی کند. بدون شک خدمه با دیدن Bean با لباس کامل و سپر سنگینی که در میان برف می‌چرخد، بسیار خندیدند.

روزی یک سیب

در ارباب حلقه ها، هابیت ها، یعنی پیپین، همیشه گرسنه به نظر می رسند. در حالی که آراگورن در حال هدایت هابیت ها به ریوندل است، پیپین می خواهد توقف کند تا غذا بخورد. وقتی آراگورن اعتراض می‌کند، پیپین تمام اوقاتی از روز را که می‌خورد، از جمله «صبحانه دوم» به او یادآور می‌شود.

آراگورن یک سیب را از پشت بوته‌ها به او پرتاب می‌کند و به طرز خنده‌داری به سر پیپین می‌خورد.

مراقب باشید کجا آن چیز را می چرخانید

ویگو مورتنسن به‌خاطر شخصیتی که هرگز نمی‌شکند، از جمله هنگام بازی در نقش آراگورن، شناخته می‌شود. فداکاری او گاهی اوقات او را به دردسر می انداخت.

به گفته چیت شیت، یک بار خاص در حالی که در خیابان راه می رفت، ویگو با لباس های خیابانی با شمشیر مخصوص تمرین می کرد و افراد محلی مشکوک با پلیس تماس گرفتند. خیلی سریع توسط چراغ های چشمک زن و آژیر احاطه شد. وقتی همه چیز روشن شد، مورتنسن عکس گرفت و امضا کرد.

دندان شکسته

ویگو مورتنسن نیز به دلیل جدی گرفتن نقش هایش شناخته شده است. این مورد حتی در صورت مجروح شدن نیز صدق می‌کند، همانطور که مورتنسن در حین فیلمبرداری Helm’s Deep در دو برج بود.

ویگو در طول صحنه دندانش شکسته می‌شود اما می‌خواست آن را دوباره بچسباند و فیلمبرداری را ادامه دهد. کارگردان پیتر جکسون درخواست مورتنسن را رد کرد و او را مجبور کرد نزد دندانپزشکش در ولینگتون برود. ویگو روی صندلی دندانپزشکی نشسته بود و هنوز لباسش را پوشیده بود که با خون سیاه Uruk-Hai پوشیده شده بود. مورتنسن نمی‌خواست خون پاک شود، زیرا مشکلی در ادامه فیلمبرداری به وجود می‌آمد.

تجربه «نزدیک به مرگ»

دومینیک موناگان نقش هابیت مری را به تصویر می‌کشد و در حین فیلم‌برداری فیلم The Fellowship of the Ring، تجربه «نزدیک به مرگ» را تجربه کرد. این رویداد زمانی رخ می‌دهد که هابیت‌ها در حالی که از Ringwraiths فرار می‌کنند، به فری باکلبری می‌روند.

در طی یکی از برداشت‌ها، دم در پایش یک تکه چوب پیدا کرد. از ترس بدتر نشدن ماجرا، تکه چوب برداشته می شود و معلوم می شود که بسیار بسیار کوچکتر از حد انتظار بوده است. دیگر بازیگران، یعنی بیلی بوید، می خندیدند و او را مسخره می کردند.

خیلی واقعی به نظر می رسد

شان بین به خاطر بازی در نقش شخصیت هایی که همیشه قبل از پایان فیلم میمیرند بدنام است و شخصیت بورومیر نیز از این قاعده مستثنی نیست. شخصیت بین در انتهای فیلم The Fellowship of the Ring با تیرهایی کشته می شود.

بین نیوزیلند را ترک کرده بود که صحنه ضبط ترک ریوندل گرفته شد، بنابراین بدیهی است که سازندگان فیلم باید راه دیگری برای قرار دادن او در صحنه پیدا می کردند. او نمی‌داند چگونه وارد آن صحنه شد و می‌گفت: «اینجا شما می‌بینید که بورومیرهای دیجیتالی در حال دویدن هستند».

انگشت غیر واقعی

نقش گیملی را جان ریس دیویس بازی می کند که در جوانی نوک انگشت میانی دست چپش را از دست داد. Rhys-Davies توضیح می‌دهد که نوک انگشت برایش نصب شده بود. او این را فرصتی عالی برای شوخی با پیتر جکسون در حین فیلمبرداری The Two Towers دید.

او فکر می کرد که خنده دار است که نوک انگشت را برش بزند و خون داخل انگشت بریزد. او به کارگردان گفت که مجروح شده و به این ترتیب نوک آن را باز کرد و اجازه داد خون تقلبی پاشیده شود! از اون مدل شوخی‌هایی که گیملی با لگولاس می‌کرد.

آلرژی شنل

لباس‌ها بخش بزرگی از سرزمین میانه هستند که شخصیت‌ها را تعریف می‌کنند و به یک شاهکار بصری از قبل اضافه می‌کنند. شنل هایی که یاران می پوشیدند نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما متاسفانه یکی از بازیگران به شنل های گفته شده حساسیت داشت.

به گزارش گیت هاوس مدیا، دومینیک موناگان به این روپوش ها حساسیت داشت. پیتر جکسون فکر کرد که این خیلی خنده دار است و حتی او را مسخره کرد و از موناگان پرسید که آیا قبل از فیلمبرداری صحنه ها شنل خود را پوشیده است یا خیر.

سلیسیترها مراقب باشید

جان هاو بخشی از دپارتمان هنر بود، به‌عنوان یک طراح مفهومی در این سه‌گانه، و برخی از تصاویر واقعاً الهام‌بخش را زنده کرد. در طول بازگشت پادشاه، فرودو، سام و گولوم از میناس مورگول عبور می‌کنند تا مخفیانه وارد موردور شوند تا حلقه یگانه را نابود کنند.

در جلوی پل منتهی به قلعه شیطانی دو مجسمه تهدیدآمیز دیده بان قرار دارد. هاو به شوخی گفت که می‌خواست این مجسمه‌ها را به خانه ببرد تا سلیسیترها را بترساند.