Stranger Things، درام علمی تخیلی پرطرفدار نتفلیکس، ثابت کرده است که در چهار فصل مورد علاقه طرفداران پر اکشن و هیجان انگیز است. در حالی که اکثر بازیگران را نوجوانان و کودکان تشکیل می دهند، وقتی با موقعیت های زندگی یا مرگ مواجه می شوند، نشان می دهند که چقدر می توانند قوی و قدرتمند باشند.

همه شخصیت‌ها از فصل اول به شخصیت‌های عمیق‌تری تبدیل شده‌اند، که بسیاری از آنها رشد و بلوغ نشان می‌دهند و در عین حال تبدیل به آدم‌های بد واقعی می‌شوند. هنگامی که آنها با موجودات دنیای وارونه روبرو می شوند، گروه Stranger Things قدرت، حکمت و قهرمانی را فراتر از سن خود نشان می دهند و از آنها به شخصیت هایی فوق العاده قهرمان تبدیل می شوند.

ممکن است در ادامه مطلب بخش‌هایی از داستان سریال لو برود.

هشدار

موری باومن یک قهرمان محتمل و تاثیرگذار است

موری باومن نه تنها یک شخصیت کاملاً دست کم گرفته شده است، بلکه به خاطر قدرتی که به پویایی گروه می‌افزاید مورد قدردانی قرار نمی‌گیرد. در حالی که تسلط موری به زبان روسی و توانایی خود در خودنمایی به عنوان یک روس به خودی خود بسیار جذاب است، او همچنین خود را صرفاً برای کمک به مردم در معرض خطر قرار می‌دهد، که برای او فوق‌العاده قهرمانانه است. بله، او می تواند هم برای بینندگان و هم برای شخصیت ها آزاردهنده باشد، اما دانش او بسیار ارزشمند است و گروه بدون او نمی توانند موفق شوند.

اریکا سینکلر کوچک اما سرسخت است

اریکا سینکلر ممکن است تنها ده ساله بوده باشد که در فصل ۳ عضو گروه شد، اما او شخصیتی قدرتمند دارد. اریکا بیش از سنش باهوش، شوخ و شجاع است و از توانایی‌هایش برای کمک به گروه استفاده می‌کند.

در فصل ۴، اریکا به گروه هاوکینز در نبرد آنها علیه Vecna ملحق می شود و از هوش خود برای کمک به نانسی، رابین و استیو برای اجرای نقشه خود استفاده می کند.

رابین باکلی از روس ها پیشی می‌گیرد

رابین باکلی ممکن است تنها در فصل ۳ به سریال پیوسته باشد، اما او به سرعت به یکی از محبوب ترین شخصیت های سریال Stranger Things تبدیل شده و ثابت کرده است که دارایی بزرگی برای تیم است. رابین فوق العاده باهوش و شجاع است و به استیو و داستین کمک می کند تا با ترجمه پیام هایشان نقشه روسی را کشف کنند.

هنگامی که او و استیو دستگیر می شوند، رابین نمی ترسد به روس ها بفهماند که او به گروهی از بچه ها کمک کرد تا از آنها پیشی بگیرند. او با نشان دادن شجاعت زیاد خود، حتی وقتی سرهنگی را بازجویی می کند به صورت او آب دهان می اندازد و او را تهدید می کند که برای کسب اطلاعات به او صدمه می زند.

ادی مانسون یک آدم خفن با یک اخلاق ملایم است

ادی مانسون، تازه وارد فصل ۴، به سرعت در میان طرفداران Stranger Things محبوب شد، زیرا بخش‌های عجیب و غریب خود را در آغوش می‌کشد و نمی‌ترسد که به او برچسب عجیب و غریب بزنند. در پایان فصل، شاید در بدترین صحنه کل فصل، ادی Master of Puppets متالیکا را در The Upside Down روی سقف تریلر خود اجرا کرد. این صحنه و به دنبال آن لحظه دلخراشی که ادی برای نجات دیگران خود را فدا کرد، ثابت کرد که ادی نه تنها یک فرد فوق العاده باحال بود بلکه یک قهرمان نیز بود.

استیو هرینگتون یک محافظ است

برادران دافر گفته اند که استیو هرینگتون در ابتدا قرار بود در فصل ۱ بمیرد، اما در عوض، تاثیرگذارترین شخصیت در کل سریال به او داده شد. پایان فصل اول شاهد بودیم که استیو با چوب بیسبال تقویت شده با میخ، جان نانسی و جاناتان را نجات داد. از این لحظه به بعد وارد حلقه دست اندرکاران Upside Down شد و متحد و محافظ بچه های کوچکتر شد.

علیرغم اینکه استیو اغلب در مبارزات خود شکست می خورد، هرگز از مراقبت از افراد کوچکتر از خود دست نمی کشد. وقتی او در فصل ۳ با یک روسی روبرو می شود و در نهایت در یک مبارزه پیروز می شود، طرفداران و شخصیت ها به طور یکسان خوشحال شدند.

جویس بایرز برای کمک به کسانی که دوستشان دارد در هیچ کاری توقف نمی کند.

جویس بایرز یکی از مادران بداخلاق است. خانواده‌اش برای او همه چیز هستند، و زمانی که تهدید می‌شود، مانند هر فصل، او برای محافظت از آنها دست از کار نمی‌کشد.

در فصل ۱، جویس با افرادی که او را دیوانه خطاب می کنند مبارزه می کند و ویل را پس از ناپدید شدن او پیدا می کند. او سپس با پسرش می‌جنگد، که باعث هر درد مادری می‌شود، تا Mindflayer را از بدنش در فصل ۲ بیرون کند. در آخرین فصل، جویس با استفاده از شجاعت و هوش خود علیه روس‌ها جنگید تا هاپر را پیدا کند و او را از بین ببرد.

مکس نفرین Vecna را با قدرت کنترل می کند

مکس میفیلد در فصل ۴ ضربه های روحی زیادی را متحمل می شود، و نحوه برخورد او نشان می دهد که او چه شخصیت قوی، شجاع و خفنی است. در طول سریال، مکس باید با غم و اندوه مرگ برادرش بیلی، نفرین Vecna که او را با کابوس و سردرد و تهدید دائمی به مرگ مواجه می‌کند، دست و پنجه نرم می‌کند.

مکس برای محافظت از دوستانش و کمک به توقف Vecna، خود را به عنوان طعمه معرفی می کند که عواقب فاجعه باری دارد. فصل ۴ ثابت کرد که مکس چقدر برای روابط خود ارزش قائل است و چقدر مایل است امنیت خود را برای محافظت از کسانی که دوستشان دارد قربانی کند.

هاپر از دعوا نمی ترسد

هاپر از همان ابتدا خود را به انتهای عمیق نبرد علیه شرورهای دنیای وارونه انداخته است. هاپر به عنوان یک محافظ، کسی است که مبارزه با دموگورگون ها، دموداگ ها و روس ها را رهبری می کند و خود را در معرض خطر قرار می دهد تا از کسانی که خانواده خود می داند محافظت کند.

هاپر که توسط دافرها و دیوید هاربر به ایندیانا جونز تشبیه شده است، هوش و قدرت فیزیکی باورنکردنی دارد و او را به یک مبارز قدرتمند تبدیل می کند. همانطور که در فصل ۳ نشان داده شده است، او گاهی اوقات از سلاح های خود کمی بیش از حد راضی است، اما او با موجودات دنیای وارونه، نگهبانان زندان و حتی یک قاتل روسی به طرز تحسین برانگیزی برخورد می کند و هر بار در صدر قرار می گیرد.

نانسی ویلر شجاع و قوی است

با نگاهی به فصل اول، تبدیل شدن نانسی ویلر به یکی از شجاع ترین، باهوش ترین و باحال ترین شخصیت های سریال بعید به نظر می رسید. با این حال، نانسی از بینندگان دختر مدرسه‌ای خجالتی که به آن‌ها معرفی شدند، پیشرفت زیادی کرده است. نانسی به یک رهبر و محافظ تبدیل شده است، به خصوص وقتی صحبت از بچه های کوچکتر می شود.

نانسی اسلحه‌ای را به کار می‌گیرد که هیچ کس دیگری نمی‌تواند و نمی‌ترسد که خودش را در معرض خطر قرار دهد تا کسانی را که دوستشان دارد نجات دهد. نانسی و اشتیاق او به اسلحه از زمان حذف Vecna در فصل ۴ در بین مخاطبان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

الون بر کسانی که سعی در کنترل او دارند غلبه می کند

الون در سنین جوانی آنقدر ضربه روحی را تجربه کرد که اگر دنیا را از بین ببرد هیچ کس او را سرزنش نمی کند. با این حال، او از قدرت های خود برای خوبی استفاده می کند و به دوستانش و مردم هاوکینز کمک می کند.

Eleven صحنه‌های بسیار بدی در چهار فصل Stranger Things دارد، از جمله نجات مایک از دست قلدرها در فصل ۱، بستن دروازه در فصل ۲، و در آخرین فصل، مبارزه با Vecna از درون ذهن مکس. اگرچه روشی که او توانایی‌هایش را به دست می‌آورد وحشتناک است، قدرت‌های Eleven و روشی که او از آن‌ها استفاده می‌کند، برای تماشا بسیار جالب است.