در حالی که تماشاگران برای تماشای قهرمانان مورد علاقه‌شان به تماشای فیلم می‌روند، گاهی اوقات افراد شرور می‌توانند تماشایی‌تر باشند. انگیزه‌های آن‌ها می‌تواند از انتقام، شکوه، تا هرج و مرج خالص متفاوت باشد، اما مهم نیست که قصد واقعی آنها چیست، اغلب حاضرند هر کاری که لازم است برای موفقیت انجام دهند.

با چنین طرز فکری، برخی از شرورها به حد جدیدی از شر می‌رسند تا هر آنچه را که می‌خواهند انجام دهند. برای آنها مرگ فقط وسیله ای برای رسیدن به هدف است. زندگی کسانی که می کشند در تصویر بزرگتری که در سرشان ترسیم می کنند، اهمیت بسیار کمی دارد.

Riddler فقط می خواهد فساد سیاسی در گاتهام را افشا کند

ظالم بودن به این معنی نیست که نیت ها لزوماً بد هستند. این در مورد Riddler در بتمن است. Riddler به دنبال کشف فساد در گاتهام است، در درجه اول کسانی که در یک پرونده شکار مواد مخدر دخیل بودند که فقط سرپوشی برای یک عملیات بزرگتر در جریان بود. این به معنای افشای افرادی مانند دادستان منطقه و رئیس پلیس بود.

او شهردار را به هلاکت می‌رساند، با یک بمب با ماشینی در مراسم تشییع جنازه‌ وارد می‌شود، ارتش آنلاین تشکیل می‌دهد و خیابان‌های گاتهام را غرق می‌کند و بی‌گناهان بی‌شماری را می‌کشد. مطمئناً راه های بهتری برای مبارزه با بی عدالتی وجود دارد.

هانس لاندا می تواند هر کسی را متقاعد کند

برای نشان دادن شر خالص نازی ها به تماشاگران، نیازی به یک فیلم نیست، اما حرامزاده های لعنتی کوئنتین تارانتینو این کار را می‌کند. ۲۰ دقیقه ابتدایی فیلم نشان می دهد که هانس لاندا به خانه ای در حومه فرانسه راه می یابد. او از این کاریزما برای وادار کردن خانواده قبل از کشتن وحشیانه یهودیان پنهان شده در زیر تخته های کف استفاده می کند.

لاندا با بازی کریستوف والتز هیچ وابستگی ندارد. او به دلایل خودخواهانه خود مردم را شکنجه می کند و می کشد و هر لحظه اگر به نفعش باشد مایل است تغییر کند. نمی توان به او اعتماد کرد، مهم نیست برای چه طرفی کار می کند.

دستکاری کلید ایجاد امپراتوری است

سیاست بی‌رحمانه‌ترین بازی‌ای است که هر کسی می‌تواند انجام دهد، و این دقیقاً همان چیزی است که Sheev Palpatine برایش به قدرت می‌رسد. پالپاتین برای تحقق اهداف شیطانی خود نقش جمهوری و جدایی طلبان را در مقابل یکدیگر بازی می کند و هر دو ارتش را در یک جنگ وحشتناک کنترل می کند.

پس از پایان دادن به به نظم جدای، پالپاتین بر امپراتوری حکومت می کند، امپراتوری که دور کهکشان می چرخد و مسئول هزاران مرگ در طول سلطنت آنهاست. سپس او سعی می کند لوک اسکای واکر را به سمت تاریکی بکشاند، درست همان کاری که با پدرش انجام داد.

تانوس نیمی از انسان‌ها را با یک حرکت انگشتانش به قتل رساند

بسیاری از شرورها برای کشتن از روش‌های پیچیده‌ای استفاده می‌کنند، اما تائوس فقط به یک ضربه محکم از انگشتانش نیاز داشت. برخلاف دیگر تبهکاران، تایتان دیوانه در در اعماق وجودش نیت خوبی داشت. او دنیای خود را به دلیل کمبود منابع برای جمعیت رو به رشد ویران می دید و می خواست از تکرار این سرنوشت جلوگیری کند.

با این حال، نقشه ی تانوس چندان مهربانانه نبود. او تمام شش سنگ infinity را جمع آوری کرد و نیمی از کل انسان‌های جهان را ربود و مردم را بدون عزیزانشان رها کرد که به سادگی گرد و غبار پاک شده بودند. تانوس نشست و لبخند زد در حالی که بقیه جهان از درد فریاد می زدند.

مایکل مایرز حرف کمی برای گفتن دارد

شرور فرنچایز هالووین، مایکل مایرز مردی کم حرف است، اما انگیزه های او مثل همیشه پایدار است. او فقط می خواهد بکشد، مهم نیست که چه چیزی لازم است. به خاطر ماسک خالی و چاقوی تیزش معروف است، تعقیب بی پایانش برای لوری استرود چیزی خارج از کابوس است.

مایکل برای کشتن، از خواهر بزرگترش شروع می کند و به سراغ تمام نوجوانان هادونفیلد می رود. او هرگز اجازه نمی دهد استرود در آرامش زندگی کند، و تا زمانی که استرود شش متر زیر زمین نباشد متوقف نخواهد شد.

هانیبال یک روانشناس نابغه است

سکوت بره ها با هانیبال لکتور، روانپزشکی که در کشتن مردم و سپس خوردن آنها مهارت دارد.

ترسناک ترین قسمت در مورد هانیبال این است که چقدر باهوش و مشهور است. او از هنر لذت می برد و درک زیادی از ذهن انسان دارد، و همین موضوع باعث می شود که انتخاب های روان پریشانه و عدم پشیمانی او گیج کننده‌تر شود. شخصیت او به قدری جذاب است که او را در چندین پروژه بازگردانده اند، از جمله برنامه تلویزیونی خودش، هانیبال.

Anton Chigurh و مرگ و زندگی با سکه انداختن

یکی از سردترین و حساب شده ترین قاتلان سریالی فیلم، آنتون چیگور در فیلم No Country For Old Men است. او هیچ پشیمانی از اعمال خود و یا هیچ احساسی در این مورد نشان نمی دهد.

بی‌رحمانه‌ترین تاکتیک او این است که زندگی قربانیانش را با یک سکه ورق بزند، و به آنها اجازه می‌دهد تا در کدام طرف قرار گیرند. شیر بیاید، زندگی می کنند. و اگر خط باشد و اشتباه کنند، این آخرین لحظه زندگی آن‌هاست. آنتون دوست دارد با آنها به این شکل بازی کند و آنها را از ترس جان خود رها کند و در پایان همچنان بکشد.

کالوین جی کندی یک برده‌دار بی رحم است که برای سرگرمی آدم می کشد

کوئنتین تارانتینو سابقه طولانی در نوشتن شخصیت‌های نفرت‌انگیز دارد، اما کالوین کندی تنها شخصیتی است که از او متنفر بوده است. کندی برده‌داری در می‌سی‌سی‌پی است که علاوه بر اینکه برده‌هایش در مزارع کار می‌کنند، تجارتی را اداره می‌کند که در آن سیاه‌پوستان را مجبور می‌کند تا برای سرگرمی با یکدیگر مبارزه کنند.

کندی بی‌رحم است، حتی برده‌ای را به دلیل عملکرد ضعیف در دعوا با اجازه دادن به سگ‌ها کشته است که او را زنده زنده بخورند. او تهدید کرد که با چکش به جمجمه برده خانه خود برومهیلدا ضربه خواهد زد. او بسیار بی رحم است و از همه بدتر، در همه اینها شادی می یابد.

جوکر فقط می خواهد سوختن جهان را تماشا کند

شرورترین افراد شرور معمولاً فاقد حس انسانیت هستند و این هرگز به اندازه جوکر در شوالیه تاریکی مشهود نبوده است. این نسخه از جوکر که توسط هیث لجر فقید بازی می‌شود، به معنای واقعی کلمه فقط می‌خواهد نظم اجتماعی را به هم بزند و به خاطر احساس درد به مردم درد بیاورد.

روش های او برای کشتن هم آهسته و هم وحشتناک است. او مواد منفجره را روی قایق هایی با شهروندانی سوار می کند و حتی بیمارستان گاتهام را منفجر می کند و با لبخندی بر لب از آنجا می رود.

دارث ویدر از درد خود برای کشتن استفاده می کند

داستان آناکین اسکای واکر غم انگیز است، اما این بدان معنا نیست که او یکی از بی رحم ترین شرورهای تاریخ سینما نیست. ویدر هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی در اضطراب دائمی است و این خشم را به دیگران منتقل می کند.

ویدر از این نیرو برای خفه کردن و کشتن مردم استفاده می کند، حتی گردن یک پسر جوان را در حین شکار استاد جدای سابق خود در نمایش Obi-Wan Kenobi + Disney می زند. در حالی که هر کسی که دوست داشت از او گرفته شد، تنها چیزی که ویدر به آنها اهمیت می داد، آوردن درد و مرگ برای دیگران بود.